דף הבית / כללי / קבלה – קשר נגד הבורא או השגת הבורא?

קבלה – קשר נגד הבורא או השגת הבורא?

photo_rav_gh70_005l.gif

ספר חדש יצא לאור ברוסיה " קבלה – קשר נגד האל ". במודעת פרסומת לספר נכתב: "בתקופתנו, בעידן חופש המחשבה וזמינות המידע, שיטות לימוד שונות השתלטו על מוחות האנשים, שיטות שמעוותות לא רק את הסיפור התנ"כי, אלא אפילו מחללות את הבנת האל כבורא העולם. אחת השיטות הפופולאריות ביותר היא הקבלה. האם ייתכן שהאל הוא ספרות וסמלים? האם תתכן אלגוריה של האמת? מה עומד מאחורי חוכמת הקבלה, ומהם פירותיה?"

התייחסותי: איך אפשר לטעון שהקבלה מחללת את הבנת האל כבורא העולם, הרי חוכמת הקבלה מתחילה את סיפור המעשה בבריאת העולם על ידי הבורא. האר"י כותב בספר "עץ חיים": "דע, כי טרם שנאצלו הנאצלים ונבראו הנבראים, היה אור עליון פשוט ממלא את כל המציאות". אם כך מהי חוכמת הקבלה? חוכמת הקבלה היא שיטת גילוי הבורא לאדם.

האם על פי הקבלה "האל הוא ספרות וסמלים"? על פי חוכמת הקבלה הבורא הוא הכוח שברא הכול, ואנחנו צריכים להבין ולהשיג אותו, כמו שנאמר "וכולם ידעו אותי", ואילו ההשגה מורגשת ונמדדת על ידינו בספרות וסמלים (אותיות, מילים).

"מה עומד מאחורי חוכמת הקבלה, ומהם פירותיה?"- גילוי החלק הנסתר של העולם! אם האדם לא גילה את העולם העליון כפי שנאמר, "עולמך תראה בחייך", הוא מחויב לשוב לעולם הזה עוד ועוד, עד שיגלה לעצמו את העולם העליון.

ראה והורד חינם את כל הספרות הקבלית:

מהי קבלה?

האתר "קבלה לעם"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest