דף הבית / משבר עולמי / קבלה במילים פשוטות

קבלה במילים פשוטות

photo_rav_gh70_207.jpg מתוך שיעור הקבל היומי 22.4.09

לשיעור מלא: audio.gif אודיו | video.gif וידיאו

שאלה: בקרוב אתה נוסע לסדרת פגישות בארצות הברית. נניח שתופיע באולפני הסי. אן. אן. וישאלו אותך: "שמענו שיש בידיך חוכמה נפלאה, ספר לנו עליה", מה תאמר?

תשובה: חוכמת הקבלה מסבירה איך לתקן את המשבר שמתגלה כיום. משבר שמתרחב יותר ויותר לכל תחומי החיים שבעולם הזה, גם בטבע וגם בתוך החברה האנושית. וכדי לשרוד ולהגן על עצמנו מפני ההשמדה, שבה מאיימות עלינו הבעיות של איכות הסביבה והמכות של רעב ושל מגיפות למיניהן, בני אדם חייבים להסדיר את היחס ביניהם. הוא הגורם היחיד למשבר ובו בלבד תלוי התיקון שלו.

לפי ההוכחות מתוך המדע, מתוך הכלכלה, ומתוך כל מה שלומדת האנושות מִחקר הטבע, הטבע כולו הוא גלובאלי ואינטגראלי. אז בואו ונבין יחד מה הן אותן התכונות שנקראות "גלובאלי" ו"אינטגראלי", על כל העומק והנפח שלהן, ועם כל המהות והכובד של המילים. ואם נפרש נכון את העולם המתראה לפנינו, שבו כולם תלויים זה בזה ואינם יכולים לברוח מהקשר הזה, רק הפירוש הזה יחייב אותנו להתחבר יחד.

וצריך להבין שמתוך החיבור שלנו איננו מצילים רק את הכלכלה שלנו או את עצמנו ממכת רעב, אלא אנחנו מצילים את כל העולם מכל הצרות והבעיות האפשריות. וגם לכך יש הוכחות מדעיות.

כך הייתי פונה לאנשים, בצורה פשוטה, בלי ליצור חיבור לחוכמת הקבלה, ובתקווה שישמעו את המסר!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest