דף הבית / אקטואליה / צרפת מעדיפה פליטים מוסלמים

צרפת מעדיפה פליטים מוסלמים

הערה: צרפת היא אמנם מדינה נוצרית קתולית, אך היא מקבלת אליה בעיקר פליטים מוסלמים ומסרבת לקבל פליטים נוצרים. אלו עומדים בהמוניהם בגבולה של עירק ומבקשים להגיע לצרפת, אך זו לא מקבלת אותם. העיתון "פיגרו" בדק את הנושא ומצא שהמחנה השמאלני של המפלגה הסוציאליסטית השלטת בצרפת לא רוצה שייראה כי צרפת מעדיפה נוצרים.

התייחסותי: מצד אחד, האנושות המתוקנת צריכה לחשוב על כולם באופן שווה לחלוטין. מצד שני, זה עדיין לא קורה בשום מקום בעולם. מדינה נוצרית, קתולית או פרוטסטנטית, צריכה בראש ובראשונה להכניס לתוכה את הנוצרים הסובלים מכל המזרח התיכון לפני שיהרגו את כולם. מספרם שם הוא לא גדול כל כך.

הערה: הורגים שם באופן המוני משפחות יזידיות שברחו ממוסול.

תגובתי: המוסלמים הורגים בכוונה נוצרים, לכן צריך בראש ובראשונה לקבל אותם.

הערה: הם יושבים בעירק ומחכים לאשרות יציאה, אבל הם לא מקבלים אותן, אלא, השלטונות עורכים בדיקות קפדניות ודורשים הוכחות למצבם הפגיע.

תגובתי: בינתיים מקבלים מוסלמים קיצוניים ימניים.

הערה: העיתון "פיגרו" שואל: "למה מדינה אירופאית גדולה מאוד כמו צרפת, שהסכימה לקבל שלושים אלף פליטים סורים לפי המכסה הגרמנית, מסרבת להכניס לתוכה נוצרים?".

תגובתי: הם רוצים להיראות ליברליים, אך בינתיים יהרגו את הנוצרים. איך אפשר להבין את העולם של היום? אנשים משחקים משחק כפול: למרות שבתוכי אני כזה, מבחוץ אני צריך להראות אחר. זהו פרדוקס מעניין מאוד, אני אקבל את אלה שרוצחים ואת אלה שאותם רוצחים אשאיר. לכן אין לנו מה להתרעם על כך שבקרב היהודים שחיים בארצות הפזורה מתרחש דבר דומה. כולם מכוונים נגד ישראל, ובעד שהמדינה תחדל מלהתקיים, שעָם ישראל לא יתקיים ויתמוסס לגמרי בקרב עמים אחרים כך שלא יישאר ממנו זכר.

קיימת סברה שאומרת שבמשך דור או שניים יהודֵי אמריקה "ייעלמו", כלומר יתבוללו לגמרי בקרב האמריקאים. מדוייק יותר לומר שדווקא במשך דור או שניים נרגיש מכות רציניות מאוד באמריקה וביהודי אמריקה, כשהבורא יחזיר אותם לשורש בעזרת כוח אכזרי. זה יתגלה בצורה של שואה או בעיות גדולות. היהודים יתחילו לחזור לשורשם, משום שאין להם לאן לברוח. אלה השוללים את ישראל ומתנתקים ממנה, גוזרים על עצמם מכות גדולות מאוד וחזרתם ארצה תתרחש על ידי כוח נוקשה. על כך נאמר בתורה: "אם יהיה נידחך בקצה השמיים משם יקבצך י-הוה א-לוהיך ומשם ייקחך".

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן"  10.4.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest