דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / צרכנים של האור העליון

צרכנים של האור העליון

שאלה: כל היגיעה שמושקעת על ידי, שייכת לחיים הגשמיים ולא לחיים הרוחניים. איך אני צריך לבקש מהאור לשנות את זה?

תשובתי: הרצונות שלנו משתנים – אם אנחנו משתוקקים לחיבור ודרך החיבור להשפעה ודרך ההשפעה לגילוי הבורא, כדי לעשות לו בזה נחת רוח. כי הוא זה שרוצה להתגלות לנו ולא שאנחנו היינו רוצים בעצמנו לגלות אותו מתוך סקרנות.

אם אנחנו רוצים לשנות משהו בתוכנו, אז זה אפשרי רק כאשר מגיע האור ומשנה אותנו. כל העבודה נעשית דרך האור, כל השינויים שבנו מתבצעים מלמעלה לפי הבקשה שלנו.

אבל כדי להגיע אל האור, לבוא עימו במגע, להעביר אליו את הבקשה והחיסרון שלנו, בצורה כזאת שהיא תתקבל, אנחנו צריכים לפעול דרך הקבוצה. כי לשם כך החיסרון שלנו חייב להיות מלובש בכוונה על מנת להשפיע.

לא צריך לנסות לשנות או להגביל בכוח את הרצונות שלנו, שום דבר לא יעזור, חוץ מתפילה, דרישה לאור המחזיר למוטב. ובתפילה הזאת צריך להשקיע את כל הלב שלנו. אתה לא תהיה יותר רוחני, מזה שתפסיק לאכול, לנשום, ליהנות מהחיים, אתה לא תשנה בזה את התכונות שלך.

העניין הוא, לא לשנות פעולות מכאניות שנעשות בידיים וברגליים ולא לומר מילים יפות וגבוהות, אלא לשנות את התכונות הפנימיות שלנו. ואותן יכול לשנות רק האור שברא אותן.

לכן אנחנו צריכים רק לדעת איך לדרוש את השינויים הללו! וזה אפשרי רק אם אנחנו מתקבצים יחד ובונים בתוך הקבוצה רצון משותף, שדרכו אנחנו כבר יכולים לפנות לאור ולדרוש.

אותה הבקשה שנוצרת בתוך הרצון המשותף הזה, היא זו שתתקבל. כי האור הרי נמצא במנוחה מוחלטת, ובאותה המידה שאנחנו מגיעים עימו להשתוות הצורה, בזה אנחנו מזמינים את הפעולה שלו. היא תלויה באותה העוצמה, שאיתה אנחנו דורשים את זה בקבוצה.

הכוח הזה נמצא בשפע, אבל הכול תלוי בנו, המשתמשים בו. המשתמש הזה חייב לכלול בתוכו הרבה רצונות זרים זה לזה, של החברים בקבוצה, שעד אז שום דבר לא חיבר ביניהם. אבל הם מוכנים להתחבר כדי להשיג את העליון, ולכן הניסיונות שלהם לחיבור נתפסים כדרישה לעליון לחבר אותם.

יוצא, שכל הבקשה שלנו היא רק בחיבור, והודות לחיבור יתוקנו כל התכונות שלך. אינך יכול בעצמך להחליט ולבקש שכדאי לך להיות קצת יותר נדיב או להיפך חסכוני. אינך מבין אילו תכונות דרושות לך. תבקש רק דבר אחד – להתחבר עם החברים לרצון משותף, כדי שבחיבור הזה יתוקנו כל התכונות שלך. רק על זה ניתן לבקש ורק על הבקשה הזאת מגיעה תשובה ותיקון.

מתוך שיעור על מאמרו של רב"ש, 08.06.2012

ידיעות קודמות בנושא:
איך לבקש אור?
האור עבור כל שוכני העפר
על פסגת הכוונה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest