דף הבית / חינוך, ילדים / צעד אחר צעד לאיחוד

צעד אחר צעד לאיחוד

שאלה: איך אפשר להסביר ל- 99% מהאוכלוסייה איזו עבודה פנימית הם צריכים לבצע?

תשובתי: כשאנחנו מתאספים יחד, אנחנו חושבים רק על כמה הדיון שלנו יכול לסייע לנו להגיע להרגשת הכוח הכללי, החום הכללי, האיחוד והחיבור הכללי, כדי להפסיק להרגיש כל אחד את עצמו, אלא להרגיש רק "אנחנו".

"אנחנו", זה לא כל אחד מאיתנו בתוך הסכום הכולל, אלא "יחד". וה"יחד" הזה צריך כל הזמן להינמס כדי שתאבד בתוכו כל האינדיבידואליות לגמרי.

ובאינדיבידואליות ההולכת לאיבוד הזאת, בכוח החדש הזה, המחשבה החדשה, כמו באדם אחד, בדמות האחת שמורכבת על ידינו, היינו מגלים את החלק הפנימי של הטבע, היינו מתחילים פתאום להרגיש שזוהי תוכנית, זוהי תנועה. בעיקרון, לא אנחנו יצרנו את זה, אלא פשוט באופן מפתיע גילינו בתוך האיחוד את הדרגה הבאה של המצב שלנו, של ההכרה שלנו, את הקיום החוץ גופי, מעל לגשמי ואפילו מעל לקיומי שלנו, שקיים במימד אחר. את כל זה אפשר להסביר.

בהדרגה, במידת הרגשתו של האדם, הוא יתחיל לשמוע ולהאמין. תחילה, כמובן הוא יכול לומר: "זה "new age" או מיסטיקה, ואני לא רוצה להתקרב לכאלה תמרונים בהכרה" וכולי. אבל אנחנו יכולים להביא אותם לזה.

כשהם בהדרגה יפנו לאיחוד, בכך שמרגישים רוגע, חום, אנרגיית קיום, יכולת לפתור בצורה נכונה את כל הבעיות מתוך הנקודה הזאת וכולי, אז זה ימלא אותם. הם יבינו, ירגישו, שהם תלויים בנו, שאנחנו צריכים לארגן אותם, שהם בעצמם לא יכולים לעשות את זה. הם כמו ילדים שמשחקים במבוגרים, שבאופן אינסטינקטיבי, פנימי, ירגישו, שבכל זאת דרוש להם מנהיג שיתחיל לעזור להם. ולא יהיו לנו שום בעיות לערוך איתם אירועי איחוד גם בהמשך.

מאחר ואנחנו נהיה מחוברים איתם, הם באמת יתחילו דרכנו להתחבר לשכבות יותר פנימיות של הטבע ולהרגיש את תוכניתו, התנועה, כוח האיחוד. הטבע יתחיל להתגלות כמחשבה אחת ויחידה.

אני חושב שזה לא יקרה בעתיד הרחוק. ממש תוך שנה אנחנו נגיע לזה, שנוכל לדבר על כך בגלוי. ואפילו, לא סתם לדבר, אלא לערוך סדנאות ולהעמיד את הבעיה, להתאחד עד כדי כך, כדי להרגיש את כוחות הטבע הנסתרים, האפשרויות הנסתרות.

בעיקרון, אצלנו הכול נובע מתוך עבודה מעשית. התיאוריה לא מנהלת ומפקדת עלינו. אף על פי שיש לנו הרבה מקורות, בכל מקרה אי אפשר להסתמך על מה שאנחנו לא מבינים בצורה נכונה. אנחנו צריכים להרגיש כל צעד שלנו, עד כמה אנחנו מקבלים תגובה מהחברה, מהטבע, מתוכנו, ועל ידי ההשוואה של כל זה, להתקדם קדימה צעד אחר צעד.

מתוך שיחה מס' 36 על החינוך האינטגרלי, 30.05.2012

ידיעות קודמות בנושא:
ההבדל העקרוני של 99%
99 + 1
תפקידו של  1% מהאנושות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest