דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / צעדים לקראת התבהרות

צעדים לקראת התבהרות

שאלה: אחרי מלחמת העולם הראשונה נוסד ארגון בשם "חבר הלאומים", ואחרי מלחמת העולם השנייה נוסד האו"ם, כלומר האנושות תמיד שאפה לאחד את כל העולם, לפחות בחיצוניות.

תשובתי: הארגונים האלה נוסדו כתוצאה מהייסורים הגדולים והרצון להפוך את העולם למקום בטוח במידת מה. אולם אף על פי כן, אף פוליטיקאי, הקשוח, הפרגמאטי והמשופשף ביותר באותם הזמנים, לא יכול היה לדמיין לעצמו חברה כמו של היום.

האליטה, שבידיה מרוכז הכוח, עושה חשבון מהיר כיצד לצמצם את אוכלוסיית כדור הארץ בצורה המהירה והשקטה ביותר, אבל לא בעזרת מלחמות, אלא בעזרת בעיות נקודתיות, לעורר תסיסה ומלחמות אחים בתוך המדינות.

הפוליטיקאים הם אנשים רציניים, הם מבינים שהמשאבים של כדור הארץ הם לא אין סופיים, והאנושות מנצלת ושורפת את כל אוצרות הטבע. מנקודת מבטם של השלטונות זה לא נכון. לכן, כדאי להם לצמצם את אוכלוסיית כדור הארץ לפחות ב- 70%-80%. וזה אפשרי! לא צריך להרוג אף אחד, אין צורך במלחמות, מכיוון שלאף אחד אין מושג מה מצפה לנו אחרי השימוש בנשק האטומי. והם זקוקים לכדור הארץ נקי וטהור. כדי לחיות ולשלוט בצורה נורמלית, מספיק להם חצי מיליארד בני אדם במקום שבעה מיליארדים.

מדוע הם קולטים מוסלמים בארצות אירופה? מפני שהמוסלמים שמתיישבים שם, מולידים בלית ברירה חצי מכמות הילדים, ובהמשך פחות ופחות. אם קודם הם היו מביאים לעולם חמישה עשר ילדים למשפחה, אז היום זה שניים-שלושה ילדים.

ומי נלחם בסוריה זה נגד זה? הגברים הצעירים. ברוסיה ישנה סטטיסטיקה, שעל כל ארבע נשים צעירות יש גבר צעיר אחד. אם זה יימשך כך, אז בעוד עשרים-שלושים שנה האנושות תצטמצם לחצי. וכך בעוד מאה שנים הכול "יסתדר".

האנשים שכביכול מנהלים היום את העולם לא ממש רוצים לדעת מה קורה היום, אלא הם חושבים על הכול למאה שנים קדימה. אבל העניין הוא שהעולם מנוהל על ידי מערכת שונה לחלוטין, על ידי הכוח העליון שמעביר דרכם את האגו הגדול שבנוי לפי דירוג. כפי שנאמר: "לב שרים ומלכים ביד ה'".

דרך צמרת השלטון הבורא מעביר מדיניות אחת, מפתח להם את האגו, ודרך ישראל הוא מפתח מדיניות אחרת, מפתח אותם למילוי משימתם. ובפרקי זמן מסוימים הוא גורם לעימותים ביניהם או לחיבור ביניהם.

מגמת החיבור הזאת התחילה מאמצע המאה ה- 20 ועכשיו כבר יש התקדמות אידיאולוגית שגורמת להתפרצויות שונות כולל על רקע דתי. למשל, הנצרות האורתודוקסית שהוסתרה ונאסרה במשך שנים רבות צריכה עכשיו לסיים את תפקידה. גם האסלאם צריך לסיים את תפקידו, כי בעצם גם הוא לא התפתח ועכשיו רוצה לנקום. כך הבורא פועל גם דרך ישראל וגם דרך האליטה העולמית.

הבורא ברא את עם ישראל כעם מאוד קטן ובתוכו ישנם לויים וכוהנים בראשותו של משה. בתוך הטבע של שכבת אוכלוסיית האנושות הזאת פועל כוח שונה לגמרי. אם אנחנו נכוון את מקור הקרינה הקטן הזה בצורה נכונה, אז כולם, בלי יוצא מן הכלל, יפנו אלינו וילכו בעקבותינו. וגם האליטות ילכו ביחד עם כולם, מפני שכולנו מנוהלים על ידי הבורא.

אבל ניתנה לנו ההזדמנות להתערב בתוך ההנהגה הזאת, לזרז אותה, להפוך אותה להתקדמות מודעת. וכולי תקווה שאנחנו נצליח בכל. שהאנושות תתפוס את הגל שמגיע מאיתנו ותבין שיש פתרון. הוא מגיע דרך התיקון ומאיר לכולם, מושך את כולם קדימה. אנחנו לא "נועלים" את האנשים עלינו, לא הופכים אותם לרובוטים או ל"זומבים", אלא אנחנו מחנכים אותם. התקרבותם, הצטרפותם אלינו הם צעדי ההתקדמות של החינוך.

מתוך התוכנית "סודות הספר הנצחי", 11.09.2013

ידיעות קודמות בנושא:
על קבלה, מרקס והשקר הגדול
להתפקח, ולא להיות קיימים מכוח האינרציה!
מתי ישמעו אותנו?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest