דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / צעדים אל הלא-נודע

צעדים אל הלא-נודע

laitman_2010-11-09-11_6817-70.jpg

שאלה: מדוע האור משפיע עלינו כל כך לאט? מה עוד אנחנו צריכים לעשות?

תשובתי: אנחנו מתקדמים בצעדים מאוד גדולים ורחבים. אך לא ניתן למדוד כמה עוד נשאר לנו כדי לשנות את התפיסה שלנו מבליעה פנימה להשפעה, כדי למשוך את אותו הכוח שילכד ויצמיד את "גלגלי השיניים" ביניהם, את הנשמות שלנו, ובקשר הזה נרגיש את העולם העליון. לא אני ולא אף אחד אחר בעולם, כולל כל המקובלים בדורות הקודמים, אף פעם לא מצאו את עצמם במצב כזה שאנחנו חווים כיום. אף פעם לא השתוקקה קבוצה כל כך גדולה של בני אדם לגמר התיקון, בכך שיצאה מחוסר הקשר ביניהם, חוסר גילוי הבורא בהם. ומאחר ואין כזאת דוגמה, אינני יכול לומר באיזו צורה זה יתרחש.

כי הרי בחכמת הקבלה הכול כמו בטבע: אם משהו אינו גלוי, אז אינך יודע כיצד זה יתגלה. מדען אמיתי יגיד שלפי הנתונים שלו זה צריך להיות כך וכך, אך אם הוא עושה צעד קדימה, הוא נכנס אל הלא-נודע. ישנם מדענים שעשׂרות שנים חוקרים איזושהי תופעה ובטוחים שבדיוק כך זה מתרחש, ופתאום ביום בהיר מודיעים: "לא, טעינו", ומתחילים הכול מהתחלה.

אותו הדבר גם לחכמת הקבלה. זהו מדע! אנחנו צריכים בעצמנו לגלות את העולם העליון, ולא לחכות למברק משָם, ל-SMS, או לעוד משהו. כל מה שהיה גלוי עד לרגע הנתון, התגלה בכלים/תכונות אישיות אינדיבידואליות, של כל מקובל. ועכשיו אנחנו צריכים לגלות את העולם העליון ברצון הכללי הענק הזה, בחיבור בינינו. וזה יקרה לראשונה! יכול להיות שלא כל 7 מיליארד בני האדם יתחברו, אך אלה יהיו מאות אלפים ואפילו מיליונים. במילים אחרות, ההשתוקקות לגלות את העולם הרוחני עברה מגדר, מאינדיבידואלי לכללי. כך זה אף פעם לא יוּשָׂם בעבר, ולכן לא ניתן לומר מתי זה יתרחש. אך אנחנו מתקדמים בקצב מהיר מאוד!

מתוך ההרצאה ביום האיחוד העולמי, 26.12.2010

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest