דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / צינור החמצן להצלת העולם

צינור החמצן להצלת העולם

הכלים הרוחניים, הרצונות, יכולים להיות "ישרים" ו"עגולים". קיימת חלוקה דומה גם בעולם שלנו. הרצון של הקבוצה שלנו הוא "ישר", כי אנחנו עובדים איתו, מעריכים ושוקלים אותו, ומנסים להגיע להשתוות עם האור העליון.

וכל שאר הרצונות של העולם, שמיוצגים על ידי שאר בני האדם, הם "עגולים", מפני שאין להם שום יחס ל"קו" (הגבלה על ידי ה"מסך" ועבודה שמכוונת עם האור), הם פשוט רוצים מילוי.

עכשיו תתגלה בהם ריקנות יותר ויותר גדולה. ואם אנחנו נשתדל בצורה מקסימלית להתחבר לקו אחד, ומהצד השני, נצטרף לעולם כמו לעיגול, אז האנשים ירגישו כיצד הם מקבלים מילוי מה"צינור" הזה שנוצר על ידינו. ואז הם יימשכו אלינו, יידבקו אלינו כמו עלוקות, מפני שירגישו שכאן קיים מקור החיים.

אבל, על מנת שלא ייווצר מצב שאצלנו יופיע המילוי שאותו הם לא יוכלו לקבל וכתוצאה מכך יתמלאו בשנאה, צריך מייד לפתוח בפניהם את מערכת החינוך האינטגרלי, כדי להסביר לאדם כיצד להשיג את המילוי.

האור אינו יכול לעבור סתם כך מאיתנו לאחרים, אנחנו חייבים לבנות מערכת של קשרים נכונים, ולשם כך נדרשת מערכת חינוך. לא ייווצר בינינו כל קשר בצורה אחרת.

זה רק נראה ממבט חיצוני כאילו שהחינוך האינטגרלי מיועד פשוט לחבר את האנשים זה לזה. אבל מבפנים זה חיבור של ה"צינור" שמעביר את האור וה"עיגול".

בקבוצה כולנו שווים ללא שום הבדל בינינו, ומרכיבים את אותו הכלי שאליו מגיע האור העליון. אבל הכלי הזה הוא בצורת צינור, אנחנו עובדים עם "מסך" ו"אור חוזר". אנחנו משתדלים להתאים את עצמנו לאור, וההידמות לאור, הרצון בכוונה על מנת להשפיע הוא מעין ערוץ אל האור, מעין צינור שאליו אנחנו הופכים כשאנחנו מתחברים עם החברים.

והעולם החיצוני הוא "עיגול". וכדי ליצור בינינו את הקשר שדרכו העולם החיצוני יתחיל לקבל מאיתנו מילוי פנימי, צריך להשיג מידה מסוימת של השתוות ולבנות מתאם, מחבר, אדפטור, מאיתנו אליהם כדי שנתחבר.

הדבר אפשרי רק דרך החינוך שאותו אנחנו נעניק לעולם, כדי שהוא יידע כיצד לחבר את ה"עיגול" שלו ל"יושר" במסגרת העולם הזה. ואז, דרך הצינור הזה תתחיל לחלחל שיטת המילוי. והעולם כבר יתחיל בעצמו להתארגן כדי לקבל את המילוי הזה.

מתוך שיעור על מאמר של בעל הסולם מהספר "שמעתי", 08.01.2012

ידיעות קודמות בנושא:
אדריכלי העולם האינטגרלי
משחק על שער אחד
העיגול הוא תכונתו של הבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest