פריצה חדשה

שאלה: דיברנו על כך שצריך לחזור למדרגת האיחוד שאותה השגנו בכנס דצמבר. עבר כבר יותר מחודש, הימים חולפים, ולי אישית נראה שאני מתגלגל לאחור ושוקע בשגרה. איך אפשר לבנות כזאת סביבה שכל הזמן תעורר בתוכי רצונות שמכוונים לאיחוד ולאור, כפי שזה היה בכנס?

תשובתי: קודם כל, האם אתה באמת רוצה לחזור לאותה המדרגה? האם אתה משתוקק אליה? האם אתה רואה אותה כל הזמן כדוגמא מול העיניים, כדי לשמור על נקודת האיחוד הזאת? האם אתה צופה שוב בהקלטות מהכנס? האם אתה מצטער על כך שאין בך יותר את האש הזאת?

אם היינו שומרים על הקשר, כבר היינו משיגים מדרגה הרבה יותר גבוהה, והיינו מתעלים מעל להפרעות והמרחקים שמבדילים בינינו.

צריך מדי פעם לחדש את הרגש שנשכח, לפחות כמה דקות ביום: נניח, לראות איזה קליפ קצר מהכנס. אני חושב שזה מאוד חשוב.

וחוץ מזה, האם אנחנו עובדים על הפצת המסר שלנו? האם אתה לוקח את זה בחשבון בעבודה הזאת? חייבים להצטרף אליה, והמרחקים הם לא מכשול כאן. אתם חייבים להתחבר לעניין, להכנת תוכנית ההפצה ההמונית בכל השפות.

וחוץ מזה, בעוד חודש אנחנו מתכוננים לנסוע שוב לערבה ולשהות שם כמעט שלושה ימים. נדרשת מאיתנו הכנה גדולה מאוד. אחרת התוצאות יהיו הפוכות ממה שאנחנו מצפים. זה צריך להיות משהו חדש באמת, כמו בפעם הקודמת. חייבים לדאוג לכך שנגיע לשם בדאגה ובחרדה, כדי שניכנס למצב חדש, מבלי לדעת מה הוא יהיה ומה הוא יניב.

אני מאוד דואג לפריצה הזאת אל הבלתי נודע. כי המקום כבר מוכר לנו, ומכוח ההרגל, אנחנו יכולים לחזור לאותן הפעולות וההרגשות שכבר חווינו פעם. האווירה עצמה תזכיר לנו אותם.

בקיצור, חודש זה לא פרק זמן ארוך. אנחנו צריכים להשתדל להכין את עצמנו ברמה הגבוהה ביותר. אחרת, במקום להרוויח, נפסיד. אני מזהיר אתכם על כך. תתחילו לחשוב מה לעשות.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "השלום", 13.01.2012

ידיעות קודמות בנושא:
התפתחות העובּר הרוחני
להצטרף לאיחוד
מהנקודה – אל המדרגה הרוחנית הראשונה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest