דף הבית / אקטואליה / פצצות רדיואקטיביות – הנשק החדש של הג'יאהד

פצצות רדיואקטיביות – הנשק החדש של הג'יאהד

ידיעה חדשותית: "הנשק החדש של אנשי הג'יהאד, הוא מיני פצצות רדיואקטיביות (פצצות מלוכלכות), דבר שהפך לסיוט החדש של יחידות הלוחמה המיוחדות של המערב. דאע"ש קונה חומרים רדיואקטיביים מוברחים, והמהנדס הסעודי אל-אזיר מספק לדאע"ש טכנולוגיות קטלניות.

אם נשק כזה יימצא בידיהם של המוסלמים, אז איום הטרור יגיע לממדים חסרי גבולות. המחבלים הם חסרי מצפון, ואת הפצצות הללו אפשר להחביא בכל מקום, אפילו לתפור בתוך גופם של המתאבדים. אפילו כונני ההבזק שמותקנים במחשבים, יכולים להפעיל מטענים שמסוגלים להרוג הרבה יותר בני אדם, מאשר פצצות רגילות. הדאגה לשימוש בפצצות, אילצה את האמריקאים והבריטים להתקין סורקי גוף בטיסות מסוימות".

אני חושב ששום דבר לא יכול להגביל את הטרור, מושקעים בו מיליונים. כשאנחנו מתנגדים לו ברמה הארצית, אנחנו שואפים לגשת כמה שיותר קרוב לתחילתו, לא לגלות את פעולת הטרור עצמה, אלא לגלות אותה עוד כשהיא מתוכננת בשלבים הכי מוקדמים שלה, בשלב האידיאולוגי והמעשי. ואם נרצה ללכת עוד יותר אחורה, ממש לתחילת המחשבה לביצוע פעולת טרור, נגיע למסקנה שניתן לרסן זאת רק אם נעלה למדרגת התפתחות גבוהה יותר. כלומר, דרך מערכת של הקשר הכללי של כל הטבע, אנחנו, כחלק המרכזי שלה, נוכל לאזן את מערכת הכוחות ולהביאה למצב מאוזן, שישלול לגמרי את היווצרותם של הכוחות העליונים השליליים. מתי כבר נבין שהטבע מאלץ אותנו בעזרת איומים, לעלות לדרגה של כוחות הקשר העליונים האנטי-אגואיסטיים.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest