דף הבית / כלכלה / כסף / פעולת מחאה בארה"ב

פעולת מחאה בארה"ב

ידיעה: "תגבו מיסים מהעשירים", "כסף לבריאות ולא להעשרת התאגידים". אלה השלטים שנשאו המפגינים. בפעולת המחאה השתתפו קרוב לאלף בני אדם, בעיקר סטודנטים ומובטלים. הם האשימו את התאגידים הפיננסיים בעלי ההשפעה במשבר של הכלכלה האמריקאית, והתרעמו על צמצום ההוצאות התקציביות בתחום החברתי.

המפגינים צעדו מהרובע הפיננסי של מנהטן ועד לאחת הכיכרות המרכזיות, Union Square. חלק מהמפגינים תופפו בתופים וקראו: "תכבשו את וול סטריט, ליום שלם, לכל השבוע". בכניסה לוול סטריט, היכן שממוקמת הבורסה של ניו יורק, המשטרה נכנסה לפעולה. עשרות מפגינים עוכבו, וחלק מהמפגינים הפעילים יותר הוכו באלות על ידי השומרים.

המידע על כך שכוחות הביטחון השתמשו נגד המפגינים בגז מדמיע, לא אושר. פעולות המחאה באזור וול סטריט נמשכות כבר שבוע. המפגינים הקימו אוהלים לאורך כמה מאות מטרים ברחוב בחלק התחתון של מנהטן".

התייחסותי: זו עדיין לא הרגשת המשבר ואלו לא מחאות כנגד המשבר, כמו בישראל, אלא סתם משחק של הסטודנטים בחופש. אך כאשר תתחיל הרגשת הקור, הרעב והחשכה – אז יתחילו המהומות האמיתיות. אנחנו יכולים למנוע את כל זה, אם נשתדל. האנשים צריכים לגלות ולדעת על התוכנית העליונה של הטבע, של האבולוציה, להביא את כל האנושות לחברה של ערבות הדדית, איחוד בינם לבין עצמם ובינם לבין הטבע, כגוף אחד ויחיד. וכל המאמצים שלנו צריכים להיות מופנים לביצוע התוכנית הזאת.

ידיעות קודמות בנושא:
מרד צעירים כלל עולמי
מחאה המונית בוול סטריט
שוטטות במשבר אבטלה אמריקאי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest