דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / פעולה לא פשוטה, אבל מובנת מאוד

פעולה לא פשוטה, אבל מובנת מאוד

שאלה: על ידי אילו פעולות אפשר לשנות את המצב הקשה?

תשובתי: הפעולה היא רק אחת: איחוד העָם. אם אנחנו מתאחדים ורוכשים את כוח ההשפעה, אז הודות לזה מתקדמים בדרך טובה לקראת הבורא, בזה שמבטלים את כל הרע.

אנחנו פועלים בתוך מערכת דטרמיניסטית, שכפופה לחוקים קבועים ונוקשים. וגם ידוע לנו כיצד להשתמש בחוקים הללו כדי לשנות את גורלנו, גם של כל אחד באופן אישי וגם באופן כללי. חייבים לייצר כוח חיובי שימשוך אור. והאור יתקן הכול.

זה לא מיסטיקה, אלא חוקים שפועלים במציאות. אף אחד לא זז בפני עצמו ולא מקבל החלטות בעצמו. אין אף אחד חוץ מהבורא, שהוא היחיד שמניע את העולם. ישנו כוח אחד עליון וחוק אחד, ורק צריך לדעת כיצד להשתמש בו. ואם אנחנו משתמשים בו בצורה נכונה אז מביאים את האנושות כולה למצב הרצוי.

אבל אם אנחנו לא יודעים כיצד להשתמש בחוק הזה, בעוד שחייבים לדעת, אז נופלות עלינו כל מיני בעיות. הן נועדו ללמד אותנו להשתמש נכון במערכת. כך פרעה מקרב את בני ישראל לבורא, בזה שעוזר להם על ידי הלחץ שלו ובזה שגורם לצרות. אחרת הם אפילו לא היו חושבים לעזוב את מצרים.

הכול תלוי בנו, ניתנו לנו כל האמצעים. אנחנו יכולים כבר עכשיו להתחיל לעבוד בינינו להתקדמות לכיוון ההשפעה, חיבור הדדי, ובזה נעורר את האור העליון.

ברשותנו נמצא מכשיר פשוט מאוד. ברגע שישראל יתחבר קצת יותר חזק, אז האור העליון יתקרב אלינו וכל החיים ישתנו לטובה.

אבל אם ישראל מתרחקים זה מזה, אז הם מגיעים להרס, לשנאת חינם. הכול תלוי רק בחיבור ובאיחוד שלנו. והאפשרות הזאת להסדיר את כל החיים קיימת רק לישראל ולא לאומות העולם. דרכם הבורא משפיע על ישראל ומחייב לחיבור. לעמים אחרים אין בחירה חופשית, הם לא יכולים להיות לא רעים ולא טובים, אלא פועלים כך, כפי שמנהלים אותם מלמעלה.

לכן החשבון נעשה רק עם ישראל: התחברו, אז משכו אור, ואם לא התחברו, אז האור מתרחק ומכוון את אומות העולם נגדנו. לכן אנחנו מרגישים כיצד האנטישמיות גְדֵלה מיום ליום.

כי אנחנו צריכים להיות כאיש אחד בלב אחד, "כל ישראל חברים", ואהבת לרעך כמוך. זה הכול מחויבות שלנו, ואילו לאומות העולם אין כאלה חוקים. אבל אם אנחנו לא רוצים להגיע לחיבור, אז הבורא מעמיד מעלינו כזה מלך אכזר, כמו המן, כדי שנחזור בעל כורחנו אחריו.

הפעולה שנדרשת מאיתנו היא לא פשוטה, אבל היא בהחלט מובנת ורק מחכה שנתחיל לבצע אותה.

מתוך התוכנית "עולמות נפגשים", שיחה על תודעה של עם ישראל, חלק ה', 20.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
מטריית האיחוד המצילה
העתיד הטוב הוא בערבות
הברירה היחידה היא חיבור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest