דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / פיתרון המשבר: גילוי האור

פיתרון המשבר: גילוי האור

שאלה: איך אפשר לקשור את הסכֵמה של הבריאה, שעליה אנחנו לומדים, עם המשבר שמתפתח בימים אלה?

תשובתי: מלכות דאין-סוף התחלקה להמון חלקים אגואיסטיים נפרדים, שצריכים עכשיו להשיג את הסכֵמה הכללית המשותפת שלהם.

כיצד? – אנחנו לא מכירים את הסכמה הזאת וגם איננו יכולים לדעת עליה, כי היא מאוד מורכבת. בהמשך היא תתגלה לנו. אבל קיימים בינינו המון קשרים, ואנחנו כביכול צריכים לשחזר מחדש את הקשרים האלה. כשאנחנו עובדים בינינו, מפיצים ומתחברים – אנחנו משחזרים אותם על ידי זה.

דווקא בזה אנחנו צריכים לעסוק. זה כל התפקיד שלנו, ועל זה מדברת חכמת הקבלה. המשבר של היום הוא מצד אחד גילוי מערכת הקשר ההדדי הכולל (הצבע האדום בציור), ומהצד השני, גילוי העובדה שאנחנו אגואיסטים ולא רוצים להיות בקשר זה עם זה. כל אחד מאיתנו הוא אגואיסט.

אז מה לעשות? המשבר מתגלה כתוצאה מכך שאנחנו אגואיסטים ואילו המערכת עצמה היא אלטרואיסטית. לאן אנחנו יכולים לברוח? – אין לנו לאן לברוח. אנחנו לא יכולים עכשיו לתקן את המשבר בשום צורה, על אף שבאירופה "שוברים את הראש" בניסיון למצוא את המוצא מהמשבר. אבל הם אינם יכולים לחשוב על שום דבר, מפני שהדבר היחידי שניתן לעשות, זה לשחזר את מערכת הקשר האינטגרלית בינינו. אם לא נשחזר אותה, לא נשיג שום דבר.

כל הבעיה היא לתת לאור העליון להתחיל לפעול בינינו. ואת זה אפשר לעשות על ידי הערבות ההדדית: אני מגלה את האור עבורך ואתה עבורי, וכך אנחנו מגלים אותו זה עבור זה, עד שהאור ימלא את כל הנפח של עולם אין-סוף.

היום אנחנו נמצאים בתחילת הדרך. את כל זה אנחנו צריכים לעשות. ולשם כך קיימת חכמת הקבלה. לכן אנחנו יוצאים לרחובות ומנסים להסביר את זה לבני האדם.

במידה שבה הם יתחברו אלינו, יהיה לנו קל יותר לפתוח את כל התריסים, את כל השסתומים בדרכו של האור העליון. אני מקווה שבצורה כזאת נתקרב מהר מאוד לפיתרון המשבר. יש לנו את התרופה. אנחנו צריכים רק לגלות אותה במלואה לעצמנו ולאחרים ולהתחיל להשתמש בה.

אני מאחל לכם הצלחה בכך. אני מקווה שלא רק נראה את האור בקצה המנהרה, אלא שהוא גם יעבור דרכנו.

מתוך השיעור הווירטואלי בנושא "יסודות חכמת הקבלה", 16.10.2011

ידיעות קודמות בנושא:
אני מעביר את האור!
פנו דרך לאור!
לעמוד מתחת לאור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest