דף הבית / כלכלה / כסף / פייסבוק: הוראות לקידום ברשת

פייסבוק: הוראות לקידום ברשת

דעתו של אנדריי אלביטוב (מתוך הספר "פייסבוק: איך למצוא 100,000 חברים לעסק שלך בחינם"): "אין חשיבות לזמן או ליום פרסום הפוסט. חשוב רק הטקסט עצמו – האם הוא מעניין, האם מצורפים אליו תמונות, חדשות, קישורים מעניינים. ישנה חשיבות לכמות ה"לייקים" והתגובות לפוסט. זמן לא מתאים לפרסום פוסט הוא לפני סופ"ש או לפני חגים. המשתמשים פעילים יותר במהלך סוף השבוע. יש לפרסם פוסטים, לענות לשאלות ולהגיב בכל יום בשבוע. הקריאה להצביע לנו זכתה לפי 2-3 יותר תגובות מהרגיל – כלומר, אנשים נאמנים למותג ומוכנים "לעבוד" בשבילו.

הדברים שזוכים להיענות רבה באופן קבוע הם חדשות בצורה של בדיחה, וידאו, אודיו, תמונה מצחיקה, צילום, תמונות לשולחן העבודה, שומרי מסך – משהו מוחשי.

פוסט עם מסר שיווקי (על מכירת המוצר שלכם) יגרום לנטישה של חברים פי 2-5 מהרגיל. יוצאים מכלל זה הם רק פוסטים המכילים מידע על הנחות.

המשתמשים מגיבים בצורה טובה לברכות ואיחולים שונים (לאחל בילוי נעים בשישי בערב).

אם בסוף הפוסט מוסיפים שאלה לקוראים (כדי לעודד דיון), כמות התגובות תגדל במאות אחוזים.

אם מפרסמים 3-5 פוסטים ביום אחד, כמות המעריצים הנוטשים תגדל פי 3-5. בעניין הזה יוצאים מן הכלל מותגי תקשורת, מהם מצפים לעדכונים רבים".
ידיעות קודמות בנושא:
כמה מילים על הרשתות החברתיות
שקר חיצוני או אמת פנימית

הרשת שתפסה אחד מכל 12 אנשים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest