דף הבית / אקטואליה / פיגוע בתל אביב

פיגוע בתל אביב

הערה: כתוצאה מפיגוע במרכז הקניות והבילוי של תל אביב שרונה. נהרגו ארבעה בני אדם ושישה עשר נפצעו. הפיגוע עורר גל של שמחה בזרוע הצבאית של ה"חמאס" בעזה ובמדינות הסמוכות לה. כך החל החג המוסלמי הרמדאן.

התייחסותי: צריך למנוע פיגועים לא בשיטות צבאיות, לכן תוקפנות מצידנו לא תעזור כאן במיוחד. הדבר היעיל ביותר, זה לשלול מהמחבלים את הבסיס האידיאולוגי שלהם, ולא לפעול בכוח נגד כוח. אם הם פועלים מתוך מניעים אידיאולוגיים, אז עלינו להגיב באותה מטבע והכוח האידיאולוגי שלנו הוא רק באיחוד. אם לא נתאחד, אז לא יהיה לנו מה להציע כנגד מה שהם מציעים. לכן, החלטות השׂרים שלנו, והריסת בתיהם של המחבלים לא יניבו שום דבר. זה טוב כפעולה מונעת, כטקטיקה, אבל רק זה!

ואילו האסטרטגיה צריכה להיות מכוונת למלחמה עם הנשק שלנו, על ידי האחדות. ואז יתרכז ויצטבר בידינו הכוח הגדול ביותר של כל העולמות, האור העליון. אין לנו שום מוצא אחר! יש לנו רק נשק אחד, איחוד. דרכו אנחנו מעוררים ומזמינים מעומקי הטבע את הכוח הגדול ביותר שלו, שנקרא "אור עליון". הוא כמו קרן לייזר, שורף את כל הרע בדרכו ומשאיר רק את הטוב. נשק כזה אנחנו יכולים לרכוש אם באמת נרצה להתאחד, אז במרכז האיחוד שלנו, במרכז העם יתגלה האור שמכוון לכל מה שמפריע לנו להפוך להיות שלם אחד ויחיד. יחד עם זאת ייעלמו מהעולם כל הכוחות השליליים, כל אלה שפועלים נגד הכלל הזה, והעולם יגיע לאיחוד. עלינו לעשות רק דבר אחד, לשמש כמוליכים של האור העליון לעולם שלנו. זאת המשימה של כל העם היהודי!

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 9.6.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest