דף הבית / המשבר ופתרונו / פחות מוצרים, יותר רווח

פחות מוצרים, יותר רווח

ידיעה: התפיסה והרעיון על ערך הגיוון מאבד בהדרגה את כוחו. הקונים יותר ויותר מצמצמים ומפשטים את הדרישות שלהם. לקוחות מעדיפים אפשרות בחירה קטנה יותר של מוצרים, מאשר גדולה יותר. צמצום הבחירה מביא לשביעות רצון גבוהה יותר.

עבור אנשים אחדים הרבגוניות של האפשרויות נראית מאיימת ומפחידה. צמצום מכוון של מבחר המוצרים על ידי החברות, לא רק פישט את בעיית הבחירה עבור הקונים, אלא גם הגדיל את הרווחים. כי אם מקטינים את מבחר המוצרים, אז נחסכות ההוצאות של הובלה ושירות הלקוחות. אפילו חברות לייצור רכבים ומטוסים הולכות בעקבות המגמה הזאת.

תגובתי: זה לא נובע מהשאיפה להיות אופטימליים, כמו הטבע בכל הפעולות שלו, אלא מתוך שאיפה לרווח מקסימלי. אבל בכל אופן בכיוון הנכון. ואחר כך תבוא גם הכוונה הנכונה.

ידיעות קודמות בנושא:
כלכלת המתנות
האנטי-צרכנים צוברים כוחות
משתחררים מהמותרות

לינק מקוצר למאמר: https://laitman.co.il/YABzp

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest