דף הבית / המשבר ופתרונו / פחד מהמלחמה הבאה

פחד מהמלחמה הבאה

הערה: על פי משאלים, סקרים ומאמרים שהודפסו לאחרונה, העולם נמצא על סף מלחמה גדולה.

התייחסותי: צפון קוריאה מצהירה שממנה יתחיל סוף העולם: "אם משהו יקרה לצפון קוריאה, תדעו שאותו הדבר יקרה גם לעולם." אמנם יש להם מעט כוחות להצליח בזה אבל הרצון ישנו. המנהיג הקוריאני, קים צ'אן יון, הוא אדם לא טיפש, הוא מבין שמאחוריו עומדים מנהיגים צבאיים רבים וכל המערך התעשייתי-צבאי של צפון קוריאה, שלמען האמת לא רע כלל.

לדעתי קים צ'אן יון פועל כך רק כדי למשוך תשומת לב לאישיות שלו, לעם שלו, למדינה שלו. והוא עושה זאת היטב, מאחר וכותבים עליו בכלי התקשורת המערביים, רק זה שווה מיליארדים עבורו, שיכתבו עליו משהו. הוא שולח טיל אחד שטס מעל ערב הסעודית וגורם לרעש גדול בעולם. אני מחשיב אותו למנהל יחסי ציבור מוצלח.

שאלה: לשם מה קיימות נקודות כמו צפון קוריאה בעולם, בהתאם לתכנית העליונה?

תשובתי: כדי "למשוך בחוטים". הבורא חייב למשוך את האנושות על ידי האגו, להכות בגאווה כדי שלא "ירימו את האף". צריך להראות, להדגים לנו מי אנחנו.

נכון להיום, זה מתבטא בעיתונות פרועה וגם בכלי התקשורת. הם עושים ככל העולה על רוחם, הם "מסובבים" את דעת הקהל. הם לקחו לעצמם את הזכות להורות מה טוב, מה רע, לקבוע את הדעה והתודעה החברתית.

שאלה: מהי המחשבה העליונה שעומדת מאחורי זה?

תשובתי: זהו תהליך שבסופו, לאחר שהכול יתלהט ללא גבול, עד לחוסר הגיון וחוסר משמעות, תתגלה במלואה האפסיות של התודעה, של הטבע והגאווה האנושית.

כלי התקשורת בסופו של דבר יביאו עצמם לחורבן. האנושות תרוויח מכך רווח גדול משום שסוף סוף תבין, שממנה יכול להיווצר רק שקר. כתוצאה מכך בני האדם ירכשו אמצעי חזק מאוד להתקדמות נכונה.

שאלה:  מה קורה לאחר שאדם מתחיל להבין שהכול זה שקר אחד גמור?

תשובתי: כל העולם "פגוע", אנחנו לא יודעים כיצד להתקיים נכון ומה לעשות . כלומר, "הכרת הרע" מיושמת במלואה.

שאלה: האם אתה רואה זאת כנקודה חיובית?

תשובתי: בוודאי, משום מתוך הכרת הרע ניתן להתחיל לבנות את הטוב.

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן" 06.11.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest