דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / פותח את הדרך לאור

פותח את הדרך לאור

אנחנו מתחייבים להיות ערֵבים זה לזה. אבל תגיד לי, כמה כסף יש לך בחשבון הבנק שאתה רוצה להיות ערֵב שלי? האם אתה יודע אילו חובות יש לי, אילו בעיות? אף אחד אינו יודע מה יכול לקרות איתי מחר, ואתה תצטרך לכסות את זה. כמה מיליארדים יש לך, כדי שאתה תספק לי את כל מה שיחסר לי? אז איך אתה יכול להיות ערב שלי?

אתה ערב רק בזה שאתה בונה יחס כזה אליי, בזה שאתה דואג שלא יחסר לי כלום. זה נקרא שאתה פותח את עצמך, אבל לא פיזית.

פיזית אף אחד מאיתנו אינו מסוגל לעשות כלום. אפילו שיעמוד לרשותך הבנק האמריקאי, צבא שלם ושורה של עורכי דין, אתה בכל זאת לא היית יכול להיות ערב לי בכלום. אז איך אנחנו יכולים להתחייב להיות ערבים זה לזה?

אבל בערבות הזאת אין שום דבר, חוץ מזה, שאתה פותח את הדרך לאור. אתה מנטרל את האגו שלי, האור נכנס ומשנה בי את היחס לחיים. אני נעשה אדם חדש. אתה לא צריך להראות לי שיש לך ידע כלשהו, יכולת כלשהי, כל הכיסוי הגשמי לבעיות ולחסרונות שלי. אתה רק צריך לפתוח את הדלת לאור, ואני פתאום מפסיק לדאוג לעצמי.

ממך נדרשת רק השתדלות להתייחס אליי מעל לאגו שלך, ואת כל היתר עושה האור. ה' יגמור בעדי את העבודה הזאת, אבל אתה צריך להתחיל אותה. אם אתה סוחב על הגב שׂק כבד, והשׂק עומד ליפול מהכתפיים שלך, אז יעזרו לך לסחוב אותו. אבל אם השׂק לא כבד ולא נופל, ואתה סתם בוכה מזה שקשה לך, אז אל תצפה לעזרה.

מתוך שיעור על מאמר ל"ח מספר "שמעתי", 01.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מעגלי האור המתפשטים
הבית שלי מחול, והמבצר שלי?
כוח האור הוא נשק על

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest