דף הבית / המשבר ופתרונו / פורום גאידרוב 2013

פורום גאידרוב 2013

 דעות: במוסקבה התקיים "פורום גאידרוב 2013", אליו הגיעו נציגי רשויות השלטון, שרי האוצר של מדינות שונות, ומומחים במקרו-כלכלה. על סדר היום הועלו עניינים של רגולציה על-לאומית ופתרון משותף למשבר.

א. סילואנוב, שר האוצר של רוסיה: השיעור של המשבר הגלובלי: יש צורך בצמצום הוצאות ובגירעון התקציב, אסור לחיות בחובות, נדרשות רגולציה פיננסית, רזרבות יציבות. המשבר הראה לנו, כי בלי רגולציה מקרו-כלכלית גלובלית בתנאים של גלובליזציה של הכלכלה הלאומית, לא ניתן לפעול יותר.

ו. מאי, האקדמיה למדעי האמנות של רוסיה: השינויים בכלכלה הגלובלית מוכתבים על ידי חוקי ההתפתחות. התשובה האמיתית לשאלה, "כיצד עוצרים את המשבר הכלכלי?", היא: "רק באמצעות עצירת הצמיחה הכלכלית".

ד. מדבדב, יושב ראש ממשלת רוסיה: סופו של המשבר הנוכחי יסתכם ביצירת צורת ניהול גלובלית של הכלכלה העולמית. נוצר מודל חדש של רגולציה על-לאומית כלכלית.

פרשן: בין שלל הנאומים והדיבורים היפים על חשיבותה של האינטגרציה כפיתרון למשבר, עולה השאלה, מדוע, אם כך, הממשלות מפעילות את "מכונת הדפוס", מדוע המעשים שלהן תמיד סותרים את המילים היפות כאשר מדובר באינטרסים האישיים, מדוע הן כל הזמן דורכות על אותן "מגרפות היסטוריות", כאשר הדיבורים היפים הם רק משחק פוליטי, המכסים בפועל את הפעילות האגואיסטית האישית.

הערה: עד שלא תשתנה מהות האדם, רק המילים והתוכניות שלו תתחלפנה, אך לא הפעולות, שהן תמיד תהיינה לרעתו ולרעת האחרים…

ידיעות קודמות בנושא:
בעולם לא מאמינים לא לפוליטיקאים ולא לאנשי העסקים
האבולוציה של העולם הגלובלי
הצורך בתפיסה התפתחותית חדשה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest