דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / פועלות העורף מכינות נשק להתקפה במדבר

פועלות העורף מכינות נשק להתקפה במדבר

שאלה: בימים אלה, הבורא מסדר לנו תנאים מושלמים להביע את היחס הטוב שלנו אליו, עם שני הכנסים המיועדים: כנס הנשים "אישה גלובלית אחת" וכנס הגברים "שלהבת במדבר". איזו הכנה אנחנו צריכים לעשות, כדי לממש בהצלחה את ההזדמנות שניתנה לנו?

תשובתי: חשוב מאוד לכבד את הכנס של הנשים ולא להביט עליו בצורה יהירה מלמעלה. כי זו פעולה רוחנית ממש ולא פעולה גשמית. וזו פעולה מאוד משמעותית ברוחניות, לא פחות חשובה מהכנס של הגברים. אני מסתכל עליהם בשווה לגמרי ומאוד מקווה שהחיסרון הכללי שאותו ייצבו וישיגו הנשים בכנס הזה, ישפיע ויפעל חזק עלינו, על הגברים. אנחנו נגיע לכנס שלנו במדבר כבר מוכנים, מצוידים בחיסרון הגדול, הטוב והנכון הזה, בהשתוקקות לחיבור, ונוכל לגלות ולהרכיב מכל החלקים את החלק הראשון של הנשמה המתוקנת.

לכל אדם יש את הצדדים החלשים והחזקים שלו. אבל רוחניות, זו מערכת מושלמת, לכן כל אחד שמבצע גילוי ממלא את כל האחרים. אנחנו ממלאים בצורה הדדית זה את זה. אני מקווה שזה כבר יתחיל להתממש. אם אנחנו נעשה עכשיו את הצעדים הרציניים לקראת החיבור, אז אנחנו נצליח.

החלק הראשון של הנשמה המתוקנת, זו המטרה של שני הכנסים המיועדים, כדי להשיג את גילוי הבורא לנברא, על מנת לעשות לו נחת רוח, לגילוי המדרגה הראשונה מתוך 125 המדרגות הרוחניות.

מתוך שיעור על "הקדמה לתלמוד עשר הספירות", 08.01.2013

ידיעות קודמות בנושא:
אישה גלובלית אחת וגבר גלובלי אחד 
הרצון הנשי היחיד
קירוּב של שני רצונות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest