דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / פגישות מועילות ביותר

פגישות מועילות ביותר

שאלה: רצונות ומחשבות מועברים במרחק וכל אחד יכול להרגיש את אותה ההשפעה. אז בשביל מה להתאסף יחד? מה מיוחד בזה? במה ההבדל?

תשובתי: אנחנו נמצאים מתחת לכל העולמות הרוחניים במצב מיוחד שנקרא "העולם שלנו", "העולם הזה". הוא מיוחד בזה, שאנחנו יכולים לבוא במגע בתוכו מבלי שנהיה בתכונת ההשפעה, אלא במצב ההפוך לה: ניתוק מהרוחניות, בתכונת הקבלה, בתוך האגו הקטן שלנו. אין לנו שום שיטה אחרת, אמצעי אחר לתקשורת בינינו.

איך אנחנו יכולים להתמזג למערכת אחת, להידמות לעולם הרוחני?

אם אנחנו, כמו ילדים, נשחק פחות או יותר בצורה נכונה במשחק הזה, אז אנחנו נתחיל בקשר שלנו להרגיש כוחות עליונים שמנהלים אותנו במידת הרצון שלנו להידמות להם. איך אפשר לעשות את זה, אם אנחנו לא נהיה מקושרים פיזית זה עם זה? אנחנו בכל זאת צריכים להיות מקושרים איך שהוא. האינטרנט לא נותן לנו אשליה מלאה, אפשרות מלאה להיות בקשר. הוא טוב במרווחים בין פגישות מסוג זה, אבל הפגישות האלה בינתיים הן מועילות ביותר ולא ניתן להחליפן.

בהחלט אפשרי, שבעתיד, כאשר בעולם תהיה כמות גדולה של בני אדם שמרגישים את העולם העליון ומקושרים ביניהם, כאשר "מנורות" כאלה תידלקנה על פני כל כדור הארץ בקשר בין עשרות אנשי "בני ברוך", אז יהיה קל יותר עבור כל האחרים. אבל בינתיים, רשת כזאת אינה קיימת, היא בקרוב צריכה להתגלות.

מתוך השיעור הווירטואלי, 14.10.2012

ידיעות קודמות בנושא:
היסוד של כל העולמות
קצת פחות חוסר החלטיות
בשביל מה אנחנו נוסעים לכנס?

One comment

  1. כבוד הרב לייטמן,
    בעיתון השבועי של מודיעין מופיעה כתבה על אישה שמקימה עכשיו פרוייקט של מרכז שכונתי לאיחוד תושבי השכונה סביב שולחנות עגולים, שמטרתו להעיר מחדש את חיי הקהילה ,לקהילה שנותנת גב ודואגת לפרט משלב הלידה דרך חגיגת חגים ביחד , ואירועים פרטיים כמו בר מצוה וחתונה עד המוות .דרך הקמת מרכז "בית ישראלי" שיהיה מוקד השכונה, ויתקיימו פאנלים של שולחנות עגולים כדי לענות על השאלות איך בונים חברה ראויה , ומה רוצים האנשים בשכונה שנבחרה כפיילוט. https://www.facebook.com/IsraeliCommunityCenter
    שאלתי : איך אנחנו כחברי ערבות הדדית צריכים להגיב לפרוייקט זה ?
    תודה
    עמליה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest