דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / עקרונות ועצות משיעור הקבלה היומי, 12.12.2011

עקרונות ועצות משיעור הקבלה היומי, 12.12.2011

קבוצה

* אין לי אפשרות לגדול ברוחניות, אלא על ידי ההפרעות – "עזר כנגדו". אם נחזיק את עצמנו באותה הנקודה שהשגנו בכנס הערבות, ונצרף אליה את האגו שהתחיל לגדול, אנו נגדל בהדרגה את אותה הנקודה.

* הכלי שאנחנו רוכשים לא מתבטל, הוא מגיע לחיסרון שלא נגמר. מתוך זה שאנחנו מתחברים זה עם זה על פני הניגוד והריחוק זה מזה, מעל הפערים, כך כל אחד קונה את כל כלי המלכות דאין-סוף.

* אם אני נהנה כדי להשפיע לזולת, אז ההנאה שלי היא בלתי פוסקת. זהו פטנט מיוחד, יכולת מיוחדת להגדיל את הכלי שלו למימדים גדולים מאד, ללא כל פחד לבטל אותו. וכל הפיתרון הוא בכך שאנחנו נכללים זה מזה, וכך אנחנו מתקדמים, עד שכל אחד ואחד תופס את כל הכלי האינסופי עם כל המילוי. כך יוצא שהחברה שאני רואה לפניי היא באמת המקום לייצב יחסים כאלה, שבהם אני בונה את מערכת המלכות דאין-סוף בשילוב של שתי הנטיות ההפוכות – דחייה וחיבור, יחד.

הפצה

* אם אתם לא ממשיכים את החיבור בין בני האדם לעולם שדורש את זה כבר, לא תתקדמו. כל התפקיד שלכם הוא להביא את העולם לתיקון, ועל ידי זה גם אתם תיתקנו. אם הקבוצה לא מפיצה, היא לא גדלה – לא בכמות ולא באיכות.

* מפני ששתי החברות – זו שמשתוקקת לבורא וזו שמשתוקקת לחיים נוחים גשמיים, צריכות להגיע בסופו של דבר לחיבור, אז הקבוצה הראשונה מקרינה את הערכים שלה לקבוצה השנייה – שיש עוד משהו שניתן להשיג מעבר לחיים האלה, שיש רווח עוד יותר גדול. ואז הקבוצה השנייה – 99 אחוז מהאנושות, מתחילה להרגיש חיסרון למטרה הגדולה, וכך הם מתקדמים. כך שתי הקבוצות מתחילות להתקרב זו לזו, וכך בסופו של דבר כולנו מתחברים וחוזרים למערכת האחת, כפי שהייתה בראשית הבריאה, בתוספת החיסרון שנקנה בכל התהליך.

* את האור מביאים על ידי חיבור בלבד; האור נמצא במנוחה מוחלטת, ולא צריך למשוך אותו לאף מקום. אלא האור יכול להתגלות ברמת הכלל בתנאי שהם יהיו מחוברים. לכן עליי להביא להם את שיטת החיבור, החינוך, ולא יותר מזה. וככל שאתה מחבר אותם ודואג שהם יתחברו, ברגע שהמערכת שלהם נכנסת לחיבור, מופיע בה האור – כי אתה עושה את זה, זה מגיע דרכך, בתוך ההפצה שלך. וכך מצד אחד הם נעשים דומים לאור לפי המבנה שלהם ומזה הם מקבלים אור מקיף, ומהצד השני אתה מביא להם אור פנימי. זה נקרא שישראל ממלאת את אומות העולם.

מתוך שיעור הקבלה היומי, 12.12.2011

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest