דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הכנה / עקרונות ועצות משיעור הקבלה היומי, 03.11.2011

עקרונות ועצות משיעור הקבלה היומי, 03.11.2011

מי שנמצא בעבודה מרגיש את השכר הרבה יותר מאשר מי שמצפה לשכר ולכן אף פעם לא מגיע אליו.

אם אני באמת נמצא בהשפעה, אני רוצה ליהנות מהיגיעה, ושאת המילוי יקבל החבר.

אנחנו צריכים בכל זאת להסכים עם הירידות, הבלבולים, האכזבות, חוסר האונים – מצבים שעל ידם נמחק המצב הקודם, ועוד לא מתגלה המצב הבא, והאדם נמצא בריקנות. אך אנחנו צריכים להבין שכך אנחנו מחליפים את הכלים ומתקדמים, ולכן אנחנו צריכים להתייחס לזה בצורה יצירתית.

אהבת ה' ואהבת הבריות

אף אחד לא מגיע לגמר התיקון, אם כל העולם לא מגיע לגמר התיקון – עד הפרט האחרון.

בגלל שכל אדם כלול מכל העולם וכלול בכל אחד שבעולם, בכל תיקון קטן ביותר שכל אחד עושה, כולם מיתקנים על ידו. כך זה עובד במערכת אינטגרלית.

החוק האינטגרלי, חוק הערבות, תמיד היה קיים בעולם, אך קודם הוא לא היה מגולה ולכן לא היינו מחויבים לקיים אותו. אך היום, כשהחוק הזה מתגלה, אנחנו נדרשים לקיים אותו.

אם כל אחד משפיע על כולם ומושפע מכולם, אני צריך לדאוג כמה שיותר לחינוך ותיקון העולם ליחס היפה, הטוב; כולנו צריכים לדאוג עכשיו כמה שיותר לעורר בכל אחד התחשבות כלפי האחרים.

אתה לא יכול לתקן את עצמך, לכן אין לך מה להצטער על עצמך, ולכן כולם צריכים להשפיע לכולם, ולא לחשוב על עצמם – ואז כולם ייתקנו. אני אתוקן במידה שאני משפיע לכל המערכת. לכן אדם שיוצא לחיבור, לערבות, להפצה, עושה לעצמו את הטובה הכי גדולה שיכולה להיות.

הכנה לכנס

הסיבה לכנס טוב היא שכולם באים בוערים; כולם בתיאבון גדול מאוד לחיבור, ולגלות בתוך החיבור את הכוח העליון ששורה בינינו. "בתוך עמי אנוכי יושבת" – זאת ההכנה לכנס.

הכנה לשיעור

בזמן קריאת הזוהר עלינו לחשוב רק על מצבי הפירוד והחיבור בינינו, כי רק על המצבים הללו כותבים מחברי הזוהר.

מתוך שיעור הקבלה היומי, 03.11.2011

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest