דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הכנה / עקרונות ועצות משיעור הקבלה היומי, 02.11.2011

עקרונות ועצות משיעור הקבלה היומי, 02.11.2011

החיבור בקבוצת מקובלים הוא לא כמו חיבור בקומנדו, אלא הוא חיבור לפי עצות המקובלים – מורים שמובילים אותנו למימד עליון יותר מזה שבו אנחנו נמצאים עכשיו.

אם האדם מקשיב לעצות המקובלים, הוא נכלל בקבוצה, משתדל להגיע לחיבור ואהבה, קורא את ספרי הקבלה ביחד עם שאר החברים ומצפה שכל העסק הזה יאיר לו ויגלה לו את הכוח החדש הזה, שנקרא השפעה ואהבה. זה כבר הכוח העליון שמאיר בו.

אף אחד לא יכול לתקן את עצמו; כל אחד יכול לתקן רק את האחרים, בכך שהוא לוקח אותם, מצרף אותם לעצמו, ומתקן אותם במה שנקרא "אהבת הזולת". כל התיקון שלנו הוא בכך שאנחנו מצרפים לעצמנו את הכלים של הזולת השבור, ומתקנים אותם ואת עצמנו, וכך אנו ממלאים אותו. כך כל אחד מתפקד כלפי כל יתר הנשמות, וכך יש לכל אחד עולם מלא.

כשאני אכנס יחד עם האחרים לרצונות משותפים, שבהם יהיו תנועות הדדיות בינינו, אז אתחיל להרגיש אורות, ניצוצין וכלים בינינו, וזה ייקרא הנשמה שלי. והסיבה לכך – מה שמרכיב לי את התכונות והקשר בינינו, יהיה המרכיב הרביעי – הבורא.

בניגוד לכל קבוצות המקובלים שעברו, אנחנו לא קיימים לצורך מסירת המידע לקבוצה הבאה, אלא לתיקון העולם, שעכשיו מתגלה ודורש זאת. לכן כל ההצלחה והעיסוק שלנו השתנו מאלו של מקובלי העבר.

אם נפתח דאגה למצבנו ולעתידנו, לא יהיה צורך להפעיל עלינו לחץ חיצוני, כי אנחנו מייצרים לחץ כזה מבפנים.

הכנה לכנס

ההכנה למדרגה הבאה היא הכול.

לפני הכנס רצוי מאוד ללמוד את החומר ולא להיות מופתעים במהלך הכנס עצמו. וככל שכולם יידעו יותר וישמעו תכנים כביכול ישנים, הרצון שלהם יהיה מכוון למה שהם שומעים וכך יוכלו להתגלות דברים חדשים.

ככל שהאנשים יהיו יותר מוכנים, נוכל לברר דברים גם במוח וגם בלב, וכששניהם ביחד יפעלו נכון – אנחנו יכולים להגיע לגילוי.

לקחת תפקיד בכנס זה הדבר החשוב ביותר. לכן אם יש לאדם אפשרות לקחת תפקיד, אפילו לשעה קלה, הוא לוקח את השכר של כולם, כי בכך הוא משרת את כולם.

אני מגיע לכנס. יש לי חיסרון לזה, יש לי איזושהי נכונות לזה, אני במשהו מוכן להשתתף עם האחרים. אני ממש רוצה לעורר את המאור הזה שישפיע עלי עד כדי כך שהוא יחבר אותי עם האחרים, ואז, במקום אור מקיף הוא יתגלה כאור פנימי, ויש לי כבר גילוי רוחני, גילוי הבורא.

הכנה לשיעור

כל עבודת האדם היא רק לסדר את הכוונה מהמאמץ שלו, והמאמץ הוא רק בכוונה: מה אני רוצה מזה, מהי התוצאה שאני רוצה להשיג מהמצב הנוכחי? ואת כל היתר מסדרים לו.

הכוונה היא העבודה והדאגה התמידית היחידה.

התורה היא לא ספר, אלא האור המחזיר למוטב – הכוח שמתגלה לך בתנאי שאתה מבצע פעולות מיוחדות.

מתוך שיעור הקבלה היומי, 02.11.2011

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest