עצות לפני הכנס

Laitman_2011-01-30_6038_w.jpg

אנחנו צריכים להתכנס פנימית, כך שנהיה יחד, כאיש אחד בלב אחד, במחשבה אחת, כדי שתתגלה בינינו נקודת האיחוד, שאחד החברים שלנו כינה אותה "רגש מטורף של אהבה, שחילחל לתוכנו בכנס בערבה". אנחנו צריכים לתפוס שוב את הנקודה הזאת.

אנחנו לא רק צריכים לתפוס אותה שוב, אלא גם להרגיש אותה, לגלות אותה עכשיו הרבה יותר מאשר אז, כשהיא התגלתה לראשונה. בהתחלה היא מתגלה פשוט כנקודה, כמשהו שבתוכו אני נמצא.

אך לאחר מכן היא כביכול נסגרת, נכבית בהדרגה על ידי ההרגשות והבעיות השונות של העולם הזה. אבל היא לא נעלמת לשום מקום. אנחנו כבר השגנו את זה, זה שלנו.

ומה שעכשיו אנחנו צריכים לעשות זה להרגיש בנקודה הזאת מימד חדש לגמרי: את הכוח שלו, את הרצון שלו ואת המקור של החיים שלנו.

ואז נרגיש כיצד כל זה פועל סביבנו. אנחנו נראה את הכוחות שעומדים מאחורי האנשים, כיצד הם מנהלים הכול: איך האנשים זזים, את המחשבות שלהם, את הרצונות שלהם, את הגופים שלהם. אנחנו נראה כיצד הכול מסתובב ומוביל לזרם אחד, להשגת הבורא.

את זה אנחנו צריכים לראות בפעם הראשונה, ואפילו אם לא נבין, אבל נהיה כלולים מהמצב הזה.

שאלה: לאיזה גל אתה מצפה?

תשובתי: אני מצפה שהאנשים יגיעו מוכנים, שיידעו בצורה מקסימלית מה עומד להתרחש, שיבינו את המהות של הכנס עצמו, את מטרתו, ושיהיו מסוגלים להתכלל במהירות זה בזה.

אין צורך בהיכרויות אישיות. אני יכול לא להכיר אף אחד. אני רק יודע שכולם הגיעו כדי להתאחד ובאיחוד הזה לראות ולהרגיש מעלינו את המדרגה העליונה, את השלב הבא של העולם.

שאלה: מה נדרש מהם?

תשובתי: הדרישה היא רק אחת: להשאיר את כל מה שיש להם, מעבר לגבולות של אותו המקום שבו אנחנו נמצאים. במקום הזה צריך לבעור רק רצון אחד ויחיד: הרצון לאיחוד הדומה לאור, ושהאור יתגלה בו. זהו זה!

שאלה: ומה נדרש מאלה שלא מגיעים לכנס ויושבים מאחורי המסכים?

תשובתי: לאלה שיושבים מאחורי המסכים, אני מאוד ממליץ לעשות מה שאפשר כדי שלא תרגישו את המסכים, אלא תרגישו את עצמכם ואותנו יחד, כדי שנתעלה מעל למרחק ולקשרים הווירטואליים המפרידים בינינו, כדי שלמרות שאנחנו רואים ומרגישים את עצמנו רק דרך אמצעי הקשר הטכניים, אנחנו נרגיש שיש לנו לב אחד והוא נמצא במקום אחד. אין לו מקום לא בווילנה ולא בשום מקום אחר, אלא הוא נמצא מעלינו, מעל לכל המכשולים הגשמיים כמו הזמן, התנועה והמרחק.

אנחנו יחד! אני מקווה שבסוף השבוע הזה אנחנו נרגיש את זה, ובמקום היחידי הזה נרגיש את התגלותו של הבורא.

מתוך השיעור הווירטואלי, 18.03.2012

ידיעות קודמות בנושא:
שהכנס ימלא אותנו ברוח חיים
לאחר שמונה שנים…
התקווה של הכנס באירופה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest