דף הבית / הכול על הקורונה / על סף חברה חדשה

על סף חברה חדשה

אנחנו נמצאים על סף חברה לגמרי חדשה, שעליה כתבו במקובלים.

היום אנחנו עדים לכך שהטבע התמרד. הוא לא מעוניין בשום עסק עם אדם רע. הטבע חייב להביא את האדם לאיזון איתו, ואילו האדם מתנגד. לכן, בהתאם לכך על הטבע לפעול ולתקן את האדם על ידי קשר שלילי הפוך. דווקא את זה אנחנו מרגישים על עצמנו.

כל הווירוסים נועדו להחזיר אותנו לאיזה שהוא מצב של איזון. אם נבין זאת  אז נוכל בקלות להתאים ולתקן את עצמנו ואת המערכת שבתוכה אנחנו קיימים יחד על פני כדור הארץ. באופן כזה נקבל אנושות אחרת לגמרי. אני מקווה שנגלה זאת תוך זמן קצר, יכול להיות אפילו בעוד שנה – שנה וחצי. תוך פרק זמן קצר יותר ספק אם זה יקרה.

אם נרצה ונסביר לכולם בכל האמצעים האפשריים, כיצד האנושות צריכה להתנהג, מה התגובה הנכונה לנגיף הקורונה, אז אפשר לעשות זאת תוך פרק הזמן הזה, אבל בכל מקרה, זה לא יקרה לפני שנגיף הקורונה יעבור על פני כל העולם וכולם ייווכחו עד כמה הוא שולט עלינו. אנשים יבינו, שאנחנו אלה שעוררנו והזמנו אותו על ידי היחסים ההדדיים הלא נכונים בינינו, על ידי היחס הרע שלנו כלפי הטבע וכלפי האדם, ויתחילו להתעניין כיצד עלינו לתקן זאת. רק אז נגיף הקורונה יסתלק. עלינו לעבור את כל השלבים של הכרת הרע והתיקון שלו ואז התגלות והופעת הטוב. אני מקווה מאוד, שבקרוב נהיה עדים לכך.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 15.03.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest