דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / על החמלה האנושית והאלוהית

על החמלה האנושית והאלוהית

מיכאל לייטמן

כשאתה מתחבר עם האחרים ברמת הרצונות הרוחניים, אזי הגשמיות מאבדת את חשיבותה בהדרגה. למרות שברור כי עליך לעזור לבני אדם ולחיות לפי חוקי החברה, אתה מתחיל לראות שלכל המתרחש ישנן סיבות ומטרה. כל התחושות שלך מתחילות להתמקד בקשר וביחסים עם הבורא. אתה מגלה באחרים את ההשתוקקות לבורא, ובאיזו מידה הם זקוקים לעזרתך לשם כך.

אתם לכאורה נמצאים בסירה אחת, עוזרים איש לרעהו על מנת לשמור עליה, להגיע למטרה המשותפת. כיוון שזהו רצונו של העליון!

מלכתחילה הוא זה שקובע את כל מעשי. אני כביכול עוזב את הרצונות שלי ומראש מתקשר עם הבורא ועם רצונו, עד כמה שאני מסוגל לתפוס ולהבין אותו. אני פועל עד הרמה שבה אני יכול למלא את רצונו, וכל היתר מנוגד לתהליך ההתפתחות הרוחנית, עד כמה שזה נראה לנו אכזרי ולא אנושי.

זה אכן לא אנושי אלא אלוהי! למרות שעדיין איננו יכולים להבין זאת, אין מה לעשות בנדון. לכן, אינני מזניח את כל עיסוקי וממהר לעזור לכל הסובלים. אני מבין שאין ביכולתי לעזור להם. רק דבר אחד יעזור, כיוון שהכל מגיע מלמעלה, מהאור העליון, שיש לו מחסור ברצון שעליו הוא יכול להתלבש, לכן אנו רואים אסונות שמתרחשים בעולמינו.

עלינו ליצור כלי בעולמינו המוכן לקליטת האור העליון. כך באותה מידה ואף יותר, במקום האסונות יקרו שינויים לטובה. החיים מלמדים אותנו שאין דרך אחרת להתגבר על האסונות הללו. החיים על פני כדור הארץ יהפכו ליותר מסוכנים מיום ליום. אם למרות הכל לא נפנה לדרך הנכונה תצפו שבקרוב יתחילו לזוז הלוחות הטקטוניים…

מתוך שיעור על ההקדמה לספר הזוהר 18.01.2010

רשומות קודמות בנושא:
אור תבוא אלי !
המשחק של העליון עם התחתון
תופעה חדשה של המאה ה – 21

One comment

  1. תודה על התשובה רב יקר

     ומי יתן שלא יהיו יותר אסונות כאלה ואחרים

    כולנו תלויים בך ובקבוצת בני ברוך   יישר כוח

    רחלי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest