דף הבית / קבלה ומדע / טבע / על גבולות האנושות

על גבולות האנושות

סרט בשם: "אין מחר" (There's No Tomorrow) –

(אין מחר הוא סרט אנימציה תיעודי של חצי שעה על דלדול משאבים, אנרגיה וחוסר האפשרות של צמיחה אינסופית בפלנטה סופית. בהשראת הקריקטורות תומכות הקפיטליזם של שנות הארבעים, הסרט הוא מבוא לדילמות האנרגיה העומדות בפני העולם כיום.)

תגובתי: הבעיה שלנו היא, שאף על פי שהסרטים האלה הם אמת, אך לא כל האמת. לטבע קיימת תוכנית משלו שלפיה הוא מפתח אותנו כדי להביא אותנו לא לקיום צנוע, אלא למשמעות הקיום הזה. לכן הנדודים והתהיות שלנו בחיפוש אחר סגנון החיים על פני האדמה, מביאים אותנו למשבר הכללי, למשבר של כל החיים שלנו, אפילו אם היינו יכולים להתרבות מעבר לכל ההגבלות של מימדי כדור הארץ ומשאביו.

המשבר בתוכנו הוא שאנחנו התפתחנו עד להופעת השאלה על משמעות החיים, והיא אינה קיימת בקיום העכשווי שלנו! וכל הבעיות שמופיעות בכל פעולותיו של האדם על פני האדמה שנקראות "המשבר הכללי", זה המשבר של עצמנו, שאוכלים את עצמנו ואת הטבע, שחיים כדי "לחיות".

והטבע דוחף אותנו החוצה מתוך המשברים ל"הדלקת המוח", ואנחנו על ידי זה שנחשוב על כך נגלה את דרגת ההתפתחות הבאה שלנו, במימד אחר, בתכונת ההשפעה, מחוץ לרגשות ולשׂכל העכשוויים שלנו. אנחנו נגלה במקום כדור הארץ והגופים שלנו שמורגשים בתכונת הקבלה (האגו), מרחב אחר, שדה של כוחות השפעה, מימד קוונטי!

ידיעות קודמות בנושא:
החוק של האיזון הכללי
פער בין שתי מערכות
שכבת המידע של המציאות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest