דף הבית / כלכלה / כסף / עלייה במספר ההתאבדויות על רקע כלכלי

עלייה במספר ההתאבדויות על רקע כלכלי

ידיעה: עקב המשבר הפיננסי, אירופאים רבים מאבדים את שוויון הנפש. מספר התאבדויות ביוון, שכבר השנה החמישית נמצאת במיתון, עלה בשנה שעברה ב- 40%. באיטליה נשות של אנשי עסקים שהתאבדו אפילו יצאו להפגנה.

באירלנד חברת Vodaphone אפילו הסכימה לספק שטחי פרסום שרכשה לשירות הציבורי שמטרתו היא, מניעת "התאבדויות כלכליות", כך העיתונאים האירופאים כינו את התופעה שסחפה את החלקים הבעייתיים באירופה.

יחד עם מספר ההתאבדויות גדלה הצריכה של תרופות נוגדי דיכאון וחומרים אסורים, שנגרמה עקב דיכאון בקרב אלה שנשארו מחוץ למעגל העבודה. מנהל הארגון Mental Health Europe מ. נימן מאשר את הדבר וטוען: "האנשים הולכים ומאבדים את האמון בעתיד והדבר מוביל לעלייה חדה בהפרעות נפשיות".

מ.מואיז'ין (M. MUIZHIN), מנהל המחלקה לבריאות הנפש של ארגון הבריאות העולמי סבור, כי המצב הדיכאוני שבו נמצאים האירופאים מצוי בהחמרה, והביטוי שלה בעלויות הכספיות על פי הנתונים של ארגון העבודה הבין-לאומי, יכול להגיע ליותר מ- 4% מהתמ"ג.

התייחסותי: צריך באופן מיידי ליצור לכל העובדים, ולמובטלים בתור חובה, קורסים לחינוך האינטגרלי.

הניסיון מראה, שהאנשים באופן מיידי מגיעים לתחושה של ביטחון ושלווה. אחרת, במקום צבא של עובדים יקום צבא של מובטלים, ואחריו צבא של מורדים. ברור שמבחינת עלות הלימוד זאת הפעולה היעילה ביותר, לעומת הניסיונות היקרים של יצירת מקומות עבודה באופן מלאכותי.

ידיעות קודמות בנושא:
המשבר משגע את תושבי יוון
40% מהאירופאים סובלים מהפרעות נפשיות
17 חתנים נבוכים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest