דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / עיקרון עבודתו של "הטמאגוצ'י" הרוחני

עיקרון עבודתו של "הטמאגוצ'י" הרוחני

שאלה: לפי איזה עיקרון עובד ה"סימולאטור" – השאלון היומיומי, אשר בו אנחנו רוצים להשתמש כעת בעבודה?

תשובתי: קיים חוק, בכל איחוד כלוא כוח עליון. כמו שנאמר שלא ניתן לכבוש עיר המוגנת על ידי חוטאים מאוחדים המקיפים אותה כחומה. כלומר עיר המלאה ברשעים, אך אם הם מאוחדים, אזי הכוח העליון מגן עליהם. הוא נמצא בהם בצורה הפוכה, כמו "כוח הטומאה", אך לא ניתן לנצחו, הרי זהו כוח הבורא שמנוצל בצורה הפוכה.

אנחנו רוצים להשתמש באותו העיקרון: אם אנחנו יחד דואגים למשהו, בכך שמאחדים את הרצונות שלנו, אז הדאגה המשותפת הזאת מולידה איזה חלל וירטואלי, באיזה ביטוי חיצוני מסוים: שאלות, תשובות, קליפים, מוזיקה, איזושהי רשת משותפת שלשם אני יכול להיכנס, והיא תתחיל לפעול עליי.

בנוסף לזה, אנחנו מפקידים שם את כל הציפיות שלנו, את כל התקווה והאמונה שלנו בעתיד, את כל תקוות הלב. וזה מושך את הכוח העליון המסוגל להחזיק את המערכת הזאת, הודות לחיבור ואיחוד בינינו. כעת תאר לעצמך שלשם נכנסים 100,000 בני אדם! – כמה זה ישפיע עליך? זה לא סתם כוח הגדול פי 100,000! זהו כוח החיבור והייחוד שבתוכו כלוא הכוח העליון. אסור לשכוח את זה. אז מלמעלה הבורא יתחיל לפעול ולהשפיע עלינו ומתגלה לפנינו. למעשה, ברוחניות אין שום מעלה ומטה, זה נמצא בתוכנו!

כל העתיד הרוחני הזה שלנו נמצא ב"טמאגוצ'י", ה"סימולאטור", כל אחד יכול להפיק ממנו תועלת. אני נכנסתי והרגשתי מכה. אני חושב, שאם אתם תהיו יותר רגישים ולא תתייחסו בזלזול, אלא ביראה, אתם תרגישו את השפעתו. הסימולאטור הזה פועל לפי העיקרון שפועל גם בעולמנו, באגואיזם, כמו גדוד, חטיבה, מאפיה, כל איחוד יציב של בני האדם. על פי עקרונות קבליים, זה מושך אליהם את הכוח העליון, הרי אנחנו רוצים להתאחד, כאיש אחד, כדי להשׂיג את תכונת ההשפעה.

אני רוצה לקבל תגובה מהמערכת הזאת, כדי שהיא תשפיע עליי. אני לא סתם עונה על השאלות, אלא עם כוונה שזה ישפיע עליי. אני משייך לחלל הווירטואלי הזה את כוח הקבוצה, שתחת השפעתו אני רוצה להשתנות. ואז זה ללא ספק ישפיע עליי! אחרת, איזה עוד אפשרות יש לנו לתאר לעצמנו את החברה שלנו ולהביע את יחסינו לאחרים?! כאן יש לנו אפשרות לתת לזה צורה: לראות, להגיב, לקבוע קשר עם מה שייקָרֵא החברה שלי, עם הסביבה.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות", 15.08.2010

רשומות קודמות בנושא:
סימולאטור של ההתקדמות הרוחנית
אל תפספסו את ההזדמנות!
מערכת חברתית גלובלית ועתידית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest