דף הבית / חינוך, ילדים / עדיפות למקורות

עדיפות למקורות

שאלה: התרגילים והמשחקים שבהם אנחנו משתמשים תוך כדי הלימוד האינטגרלי, למעשה, לא מהווים בפני עצמם שום דבר חדש. הרבה חברות הכשרה משתמשות במשחקים בשילובים דומים, מקיימים "שולחנות עגולים" ועושים את זה בצורה מקצועית ומוכשרת יותר.

תשובתי: אנחנו לא צריכים ללמוד מהאחרים. זה יכול רק לבלבל אותנו, כי אותה הרמה שבה נמצאות החברות האחרות, לא מעניינת אותנו.

לכן, רצוי, כמו גם בכל שאר הדברים, להשתמש רק במקורות הקבליים שלנו, לנהוג רק לפיהם.

כאשר אתה נוהג לפי המקורות אתה מתפתח בדרך טבעית, ומתוך מה שמתגלה לך בדרך הרוחנית אתה מעביר לתלמידים. אני אף פעם לא לוקח שום דבר ממקורות חיצוניים: פילוסופיה, פסיכולוגיה, new age, וכולי. אני תמיד חשתי כלפיהם איזו דחייה ואני סבור שאנחנו לא צריכים ללמוד את כל זה.

מתוך שיחה מס' 2 עם קונסטנטין קלצ'נקו, 20.01.2013

ידיעות קודמות בנושא:
לימוד אינטגרלי ושיטות אחרות
הקשר בין שפת הקבלה לשפת החינוך האינטגרלי
לכל אחד יש נטייה משלו

לינק מקוצר למאמר: https://laitman.co.il/Xtloq

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest