דף הבית / כללי / סיעור מוחות בגוש היורו

סיעור מוחות בגוש היורו

ידיעה: מנהיגי קרן המטבע בינלאומי, הארגון לשיתוף פעולה ופיתוח כלכלי, הבנק העולמי, ארגון הסחר העולמי וארגון העבודה הבינלאומי, הגיעו לפריז כדי לדון כיצד להתמודד עם המשבר האירופי. גוש האירו עומד להתגבר על המשבר, שהוא התוצאה של חוסר ודאות וחוסר יציבות. אבל אנחנו עדיין לא הגענו לנקודה השיא. אנחנו צריכים מנגנונים כנגד המשבר, אנחנו צריכים רגולציה, אנחנו צריכים לפעול!

המנהיגים עדיין לא הגיעו להסכמה כיצד בדיוק צריך לפעול: להדק את המשמעת ובכל מחיר להפחית את הגירעון התקציבי (גרמניה), לעורר את הצמיחה הכלכלית באמצעות הדפסת כסף והבנק האירופי (צרפת). העובדה המקובלת היא, שהמשבר באירופה הוא מערכתי.

התייחסותי: לטבע יש חוקים מוחלטים משלו, בדרגת ה"דומם", ה"צומח" וה"חי", והן ברמה של ארגון ופיתוח של החברה האנושית. חוסר ידיעת החוקים הללו אינו מפחית את הסבל כאשר מפרים אותם.

חכמת הקבלה מגלה את החוקים האלה ומלמדת כיצד לקיים אותם. מקור אחר של ידע כזה אינו קיים. לכן, כולם יבואו ללימוד חכמת הקבלה: החכמים – מוקדם יותר, הטיפשים – מאוחר יותר, תלוי כמה כל אחד יתעקש, וכמה סבל ייאלץ לעבור לפני שיסכים לקבל את העצה הזו. אז סיעור מוחות יוביל אותם אלינו.

ידיעות קודמות בנושא:
באירופה עומדת להתחולל סופה
כללים חדשים ליציאה מהמשבר
הבנק העולמי, ארגון הסחר העולמי וקרן המטבע הבינלאומית התיישנו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest