דף הבית / אקטואליה / סין תעזור לפלסטינים 

סין תעזור לפלסטינים 

הערה: נשיא סין שי ג'ינפינג הודיע שסין תתמוך בהקמתה של המדינה הפלסטינית ובבירתה מזרח ירושלים. כמו כן תעניק סין 30 מיליון דולר לקורבנות המלחמה כעזרה הומניטארית, 7 מיליון כתמיכה למדינה הפלסטינית ו-300 מיליון לחיזוק שלטון החוק. נראה שבאופן עקרוני העולם מתחיל לקבל את המדינה הפלסטינית וסין המצטרפת מהווה בו כוח רציני.

תשובתי: איזו ברירה נותרה לסין? היא חייבת ללכת בעקבות המדינות האחרות. כשאמריקה, רוסיה ועוד מדינות תומכות במשהו, אז סין הולכת יחד איתם. היא לא יכולה להרשות לעצמה להיות נגד, למרות שהיא לא מרוויחה מכך. אומנם כל מדינה מסתכלת על הרווח שלה, אבל המצב הבינלאומי הנוכחי מחייב את סין לנהוג בצורה מעשית.  

שאלה: האם לדעתך ישראל תכיר במדינה הפלסטינית?

תשובתי: זה תלוי בנו, איך אנחנו ננהג ולא במדיניות הממשלה שלנו. אנחנו לא צריכים לחשוב אם תקום מדינה פלסטינית או לא, אלא איך לעלות לדרגת ההתפתחות הבאה ולהראות לעולם את הדרך. ברגע שנעשה את זה, העולם יתחיל לתמוך בנו וילך בעקבותינו. זה לא חשוב באיזה שטח גיאוגרפי נתקיים, אלא חשוב שהעולם יתחיל לראות את השלב הבא בהתפתחותו, שזה איחוד, הרמוניה וקשר בין כולם, כפי שהטבע מורה לנו, לכן אין לנו לאן לברוח ואנחנו חייבים להגיע לכך.

שאלה: האם את התהליך הזה חייבים להתחיל דווקא היהודים?

תשובתי: כן, אם נתחיל למשוך לעולם את הכוח החיובי הוא ישנה את החשיבה של בני האדם, יגלה להם אופקים חדשים, ואנשים יתחילו, דרך העולם שלנו לראות את השלב הבא של ההתפתחות האנושות. להבין מה צריך להיות המבנה העולמי, הכלכלי, החברתי והמדיני. אם זה יקרה אז לא יהיה בנו את הפחד אם תהיה מדינה או לא, הכול יסתדר כדי שדרכנו יעבור האור העליון לעולם הזה, ואז ישראל תהיה החלק המכובד והחשוב בקהילה העולמית, כי רק דרכנו יכולה לעבור לעולם האידיאולוגיה של הדור החדש והכוח שבעזרתו אפשר לממש אותה.

לעם היהודי יש משימה מיוחדת שכתובה בספר הזוהר והיום היא מתגלה לעולם. כולנו, יהודים וכל יתר אומות העולם צריכים לממש את המשימה הזאת יחד, אז בואו נגלה אותה ונראה כיצד זה צריך להיעשות, כל עוד הטבע לא מאלץ אותנו לכך על ידי הכוחות השליליים.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 22.1.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest