דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / סוף התקופה האמריקאית

סוף התקופה האמריקאית

חוות דעת (ד. סוֹמֵרְס, פרופסור למדיניות ממשלתית): שליטתה של אמריקה לא הייתה ארוכה, כיוון שמערכות חד-קוטביות הן זמניות. בשנת 2008 התפתח משבר חדש. וכבר היה בלתי אפשרי לפתור את הבעיה על ידי הוצאת הייצור למדינות עם שׂכר נמוך. ארה"ב לא תחזיר לעצמה את "תקופת הזהב".

בשנים 2009 – 2013 ארה"ב הצליחה להרוויח זמן בזכות הפוליטיקה הפיננסית ושיטות חדשות להשגת אנרגיה. העולם המודרני יהיה קפיטליזם רב-קוטבי, אשר התפתחותו תיבנה על עקרונות חדשים. עדיין צריך ליצור ולהבין אותם, אבל ברור שהם הולכים להחליף את ה"קונצנזוס הוושינגטוני" הניאו-ליבראלי המיושן.

תגובתי: לראשונה בהיסטוריה ובמדע החברתי – פוליטי – כלכלי, אנחנו נצטרך להיווכח בעליל שאנחנו לא בוחרים בעצמנו את המבנה והעקרונות, מתוך הראש, בוויכוחים של מומחים, אלא הדרך שלנו נקבעת על ידי ההתפתחות הטבעית שלנו.

הכול נקבע מראש, ורק מההתאמה שלנו לשלבי התפתחות מוגדרים, אנחנו יכולים או לזרז ולרכך את הדרך הזאת, ואז היא תיקרא "דרך טובה" (אחישנה), או לעבור אותה מבלי להתאים את עצמנו אליה, ואז היא תישאר דרך ההתפתחות הטבעית "דרך רעה" (בעיתו), תחת השפעת "מכבש ההתפתחות". חכמת הקבלה ניתנה כדי לעבור את ההתפתחות בדרך הטובה, ולכן דווקא בזמנינו היא מתגלה לכולם.

ידיעות קודמות בנושא:
מדינות נחלשות
מי המנהיג הבא של העולם?
המציאות החדשה של העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest