דף הבית / משפחה / סוד הקסם של המשפחה – לכבוד יום המשפחה

סוד הקסם של המשפחה – לכבוד יום המשפחה

אותם ערכים והרגלים שאדם מקבל במשפחה שבה גדל, נחקקים בו לכל החיים. משפחה זה קודם כל אימא. כל החיים הילד קשור לאימו, וממנה הוא עובר לידי אשתו.

אם אישה תעטוף את הגבר באווירה כמו בבית אימו, הוא יתייחס אליה באהבה כאל אימו. אישה שתבנה לבעלה אווירה כזו בביתו, תזכה לכך שבעלה יהיה ממש מכור למשפחה. טבעה של האישה הוא מהפכני, היא סתגלנית וגמישה, היא מסתגלת לכל דבר. לעומת זאת הגבר נשאר תמיד ילד שרוצה את אימו.

כיום המשפחה במשבר, כי אנחנו עומדים לעבור לצורה חדשה של יחסים בין בני אדם, בכלל הגישה החדשה תהיה: כולנו משפחה אחת. האבולוציה תכריח אותנו ללמד לפתח אהבה. במשפחה העתידית ישרה הכוח העליון, כוח האהבה, ההשפעה, החיבור, הכוח שמעל הטבע שלנו.

כיום אנשים מתגרשים כי הם חשים ריקנות, ששום דבר לא יכול למלא. משהו חסר להם. בקשר העתידי, אנשים יבנו יחד משפחה כי ירגישו שהיא מביאה אותם למטרה גבוהה. על כך נאמר, "איש ואישה זכו, שכינה ביניהם". זהו גילוי של הכוח העליון, של החיים הנצחיים. הכוח העליון הוא כוח של אהבה והשפעה, הוא עליון מהיחס האגואיסטי הטבעי שלנו לסובבים אותנו. אדם ירגיש במשפחה חיים ללא הגבלות, מלאים בטעמים, שמחים וילדים מאושרים.

תקציר מתוך "חיים חדשים" מס' 521, 15.2.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest