סוד ההצלחה

מתוך הכנס באירופה, שיעור מס' 1

המשימה העיקרית שלנו היא להתחבר בינינו. אנחנו צריכים להבין שזהו הייעוד שלנו. זאת הסיבה שהביאו אותנו לחכמה שחוקרת את טבע העולם, את הנהגת העולם, שהיא חכמת הקבלה.

כפי שאתם יודעים, את הספר הראשון בנושא הזה כתב "אדם" לפני 5772 שנה. והיום, עלינו להפיץ את הידע הזה כמה שיותר מהר לכל אירופה, ובוודאי לכל העולם. אנחנו מוכרחים להראות שכולם עוברים את התהליך הזה. אנחנו התחלנו קצת יותר מוקדם, אנחנו לומדים ומבינים אותו ואת מה שמתרחש. וכל העולם, ללא לימוד והבנה, בכל זאת משתתף בזה.

כבר הייתה לנו האפשרות להשתכנע בכך: היום אנחנו מדברים על משהו, ובעוד כמה שנים העולם מתחיל להתקרב לרעיונות ולהבנה שלנו, האנשים פה ושם פתאום מתחילים לדבר על אותם הדברים. אם פעם אף אחד, למעשה, לא דיבר על החיבור ועל כך שחייבים לשנות את האדם ואת הקשרים בין האנשים, היום רבים מדברים על כך. ברשת האינטרנט יש כבר כמות עצומה של חומר וכתבות, נערכים כנסים וועידות בנושא הזה. המסר הזה בהדרגה חודר לאנושות ואנחנו כמו ה"מוח" שממנו מגיעה ההשפעה הזאת, מתפזרים אותות וגלים. הם מתפשטים כאילו מתחת לפני השטח, ופועלים עלינו.

אמנם עלינו להשתדל לעשות זאת באופן הרבה יותר מזורז, הרבה יותר יעיל ועקבי. זו המשימה שלנו. ולכן אנחנו, שנמצאים כאן, וכל החברים שלנו מכל העולם, כולל אלו שלא נוכחים פה אך נמצאים בכנס הזה ביחד איתנו, חייבים להבין שדווקא למען זה הביאו אותנו לחכמת הקבלה.

בזמנו, כאשר הגעתי למורה שלי, הרב"ש, מצאתי את עצמי סביב הזקנים. הרב"ש היה יותר מבוגר ממני בארבעים שנה וכל השאר היו בערך בגילו. לא היה שם אף אחד פחות מגיל 65 ואני הייתי בן 30. שאלתי אותו:

– מה בדיוק אני צריך כדי להתקדם?

הרב"ש ענה:

– אתה צריך קבוצה.

התחלתי לתת הרצאות וללמד, הבאתי אנשים חדשים, נוצרה הקבוצה.

– ומה הלאה?

– תמשיך.

המשכתי. כתבתי ספרים, ארגנתי הרצאות, כל הזמן דאגתי להרחבת מגוון האנשים. ואז כאשר הרב"ש ראה שאני עסוק בזה, הוא העביר לי את שיטת ההתפתחות הרוחנית. ראיתי זאת ממש בבירור. גם בעל הסולם כותב על מה שהאדם צריך לעשות. היה לי מאוד ברור שאך ורק בהפצה טמון הסוד של כל ההצלחה שלי בחכמת הקבלה.

אי אפשר לבד להשיג את גילוי העולם העליון, מפני שהוא מתגלה בשיתוף פעולה נכון בין בני האדם. אפילו שאני אגואיסט, אינדיבידואליסט באופי שלי, מדען שנסגר בתוך החדר שלו (וגם היום אני כזה, האופי אינו משתנה), בכל זאת אני חייב לעבוד עם אנשים. מכיוון שאחרת, אם לא הייתי עוסק דווקא בהפצה, בהרחבה, בקירוב האנשים, לא הייתי משיג כלום, לא הייתי מקבל שום גילוי.

אתם יודעים מכל המקורות של המקובלים, ששום דבר לא מתגלה באדם אחד אלא רק בקשר שלו עם האחרים. פעם זו הייתה קבוצה קטנה, והיום מפני שהעולם לגמרי אחר הוא דורש מאיתנו יחס אחר כלפיו. אנחנו חייבים לדאוג לו, חייבים להפיץ. עבורנו המימוש של הקשר שלנו באמצעות שיטת הקבלה היא העבודה הפנימית. ואנחנו צריכים להפיץ את אותה השיטה בצורתה החיצונית, שהיא שיטת החינוך האינטגרלי.

ובכן, המשימה שלנו היא לעזור לאירופה להיות אינטגרלית, קשורה בצורה הדדית, אחידה. והעלייה שלנו תלויה בכמה שאנחנו נשקיע בהפצה הזאת, בחינוך הזה.

מתוך שיעור מס' 1 בכנס באירופה, 22.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
הפצה, זה סם החיים
אם אתה תרצה, ישמעו אותך
צירים לפני לידת העולם החדש

One comment

  1. כולונו להפצה!!!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest