דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / סדנה זה שיחה מלב אל לב

סדנה זה שיחה מלב אל לב

מתוך שיחה לפני הכנס בחרקוב

סדנה זאת פעולה מיוחדת. הייתי אומר, קדושה. אנחנו נברר יחד אתכם איזו שאלה, דווקא לברר ולא לפתור, כדי שהיא תהיה מובנת לנו. אחר כך אני אדון אתכם עליה, אסביר במשך כמה דקות. ואחר כך בישיבה במעגל אנחנו נדון באיזה אופן אפשר למצוא פתרון הגיוני ומעשי לשאלה, אבל לא הפתרון שמתואר בספרים שלנו. אנחנו בשום פנים ואופן לא מתבססים על אמרות חכמות של המקובלים, אלא דנים מעצמנו אישית, דרך הלב, כדי לשמור על קשר זה עם זה.

יחד עם זה, אני צריך לקבל את החבר כגדול, כאחד שאינו טועה, כצדיק. איזו שטות שהוא לא יגיד, זה לא משנה. כי זה אני מרגיש שהוא מדבר שטויות, אני מרגיש, אני תופס את זה, מפני שאני לא מספיק מקושר איתו. אם הייתה בי אהבה אליו, אז דרכה הייתי מרגיש שזה הבורא מדבר איתי.

באופן כזה, בכך שיושבים בעשיריות במעגל, אנחנו צריכים להבין בצורה מדויקת איך צריך להתייחס זה כלפי זה. לפניי יושבים נציגים של הבורא, והם אומרים לי דברי אמת מוחלטים. אני צריך לדכא בתוכי כל סוג של ביקורת, כל חוסר אמון, כל מה שיכול לדחות אותי מהם. הם, מבלי שיודעים את זה בעצמם, אומרים כאלה דברים, שאיתם אני לא יכול להסכים. אני מתנגד לזה, אני לא רוצה לשמוע את זה, כל זה נראה לי טיפשי, ושכבר עברתי את זה, שבלוני ואחיד. כל זה נדמה לי כך, כדי שאני אתעלה מעל עצמי.

לכן, כאן לפנינו נמצאת עבודה פנימית עצומה.

מתוך שיחה לפני הכנס בחרקוב, 16.08.2012

ידיעות קודמות בנושא:
להתעלות, להתכופף, ולהתאחד
להפנות את הפנים אל המדרגה העליונה
כוח האיחוד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest