דף הבית / אקטואליה / נשים, הן התעמולניות הטובות ביותר של דאע"ש

נשים, הן התעמולניות הטובות ביותר של דאע"ש

שאלה: באינטרנט נערך ניתוח לתעמולה של הארגון הטרוריסטי "המדינה האיסלמית". הסתבר, שהמוליך העיקרי של רעיונותיו ושל הקליפים שלו הן הנשים. הן עוסקות באופן פעיל בהפצת סרטונים, הן יציבות יותר ויכולות לשכנע בני אדם באופן קונקרטי. דווקא הן מפרסמות באינטרנט סרטוני וידאו נוראיים על רציחות, על ילדים המוציאים למוות מבוגרים. השאלה איך אישה-אימא יכולה להביט בשלווה על רציחות ומוות, ועוד לעשות לזה תעמולה באינטרנט?

תשובתי: פשוט מאוד. היא יודעת שבאופן כזה היא מניעה קדימה את העם שלה, את האומה שלה, את הדת שלה, את הילדים שלה, כך היא משיגה עתיד זוהר ובעיקר, את העולם הבא למען אללה. היא פועלת כך בהכרה מלאה שהיא עושה מעשה גדול. כמו כן הרבה יותר קל לשכנע אישה, מאשר גבר. לא קשה לכוון אותה, היא נכנעת בהרבה יותר קלות להשקפות דתיות. אותן נשים שלא קראו דבר בחייהן, מלבד כמה ספרי "קודש", הן מאוד פנטיות באופיין, קל לנהל אותן.

האסלמיזציה, מהווה בעיה גדולה עבור אזרחי אירופה ועבור העולם, מפני שאין להם שום אפשרות לעצור אותה. הם חלשים, לא יכולים להתנגד לה ולא מוצאים בתוכם כוח להדוף אותה ולהתחיל להציב מחיצות בדרך להתפשטות של המונים פנטיים.

אני לא רואה בעתיד שום כוח שיכול לעצור את התפשטות האסלאם הלוחם, מלבד השיטה של חינוך אינטגרלי. רק החינוך האינטגרלי, הודות לכוח המיוחד, ה"אור העליון", שנמצא בו מסוגל לעצור את "המגפה הירוקה" הזאת.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 13.6.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest