נשים, אל תאכזבו!

מתוך שיעור מס' 5, כנס קרסנויארסק

שאלה: אני רוצה להבין מהו הסוד של קבוצת קזחסטן. הם תמיד מקרינים שמחה, תמיד נותנים התפעלות. אני דיברתי עם אחת הנשים מהחברות הקזַחיות שלנו והיא אמרה: "יש לי בעל חזק!". במילים שלה לא היה צל של ספק, שהוא לא יעשה משהו לא בסדר או יסטה מהדרך. זה פשוט הדהים אותי! יכול להיות שהסוד הוא בנשים?

תשובתי: אני לצערי לא מכיר את הנשים הללו, אבל ככל הנראה הן צודקות. כאשר אישה מדברת בצורה כזאת על בעלה, זה נותן לו תמיכה רבה! הדבר העיקרי עבור הגברים, אפילו עבור המאצ'ו הכי קשוח, זה תמיכה מצד האישה. הוא מאוד זקוק לזה. וכאשר אישה אומרת כך על בעלה, הוא לא יכול להרשות לעצמו להיות חלש. הוא יתאמץ בכל כוחו כדי להצדיק כזאת דעה ולא לאבד את ערכו בעיניה.

אישה חכמה יודעת את זה, משתמשת בזה ומפיקה מזה תועלת. וכאן האישה יכולה לעזור לבעלה הרבה יותר מאשר כל הקבוצה, מפני שהיא חלק מבעלה. אם היא הולכת יחד איתו, אז ההצלחה מובטחת.

לכן נשים, תיקחו בחשבון שהשליחות הרצינית הזאת היא בידיים שלכן. החלקים הנשי והזכרי מקושרים פנימית אינסטינקטיבית זה עם זה על ידי כאלה קשרים טבעיים שעליהם אנחנו לא יודעים. הם מועברים דרך הקרנה פנימית מאיתנו אליכן ולהיפך.

יש לכן השפעה עצומה עלינו ואתן יכולות לקבוע את ההצלחה של הגברים. לכן אני מאוד סומך עליכן. אל תאכזבו!

מתוך שיעור מס' 5 בכנס בקרסנויארסק, 14.06.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה
כוח התמיכה הנשית
כנס שיצית את השלהבת בלבבות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest