דף הבית / אקטואליה / נשיא חדש, עולם חדש, ערכים חדשים

נשיא חדש, עולם חדש, ערכים חדשים

שאלה: כמקובל, כיצד נראה לך המצב הנוכחי בעולם? אתה כל הזמן מדבר על שינויים גדולים שמחכים לנו. מה הם השינויים האלה?

תשובתי: העולם באמת נמצא במצב מיוחד מאוד, ברור שמתקרבת מהפכה. מובן, שאין זה קשור בטראמפ, הוא פשוט כמו בובה על חוט שנבחרה לתפקיד הזה. המערכת מקבלת "upgrade" עוצמתי וחשוב מאוד. בעיקרון אפשר לומר שהעולם נמצא בתהליך מעבר לערכים חדשים. אמנם זה מתרחש בהדרגה ויכול להיות שעדיין לא מובן לאנשים. משלטון הכסף, שהיווה את עמוד התווך העיקרי של הקפיטליזם, העולם עובר לערכים "רוחניים" יותר. זה קשור גם להשפעה האידיאולוגית שמשפיעה על העולם התפשטות האסלאם. המוסלמים הרי לא נלחמים למען כסף, אלא למען האידיאולוגיה שלהם.

אני מקווה, שלעולם צפויים שינויים גדולים וכל התהליך הזה "יקבור" את הליברליות, שכיום כל כך אופנתית בעולם. הרי אין לה שום בסיס ריאלי ואפשרות של קיום, היא מתקיימת  באופן מלאכותי לחלוטין. היא הביאה אותנו למצב שבו אנשים כבר לא יכולים לסבול זאת. מצד אחד, חלקם בעל הון עצום, לא מוצדק, שלא הושג על ידי מעשים ריאליים אלא באמצעות הונאות בבורסה. מצד שני, ישנם בני אדם שאין להם ממה לחיות.

מובן, שאי אפשר להחזיר את הייצור התעשייתי לאמריקה. בכל המדינות המפותחות יש המון מפעלים שהועברו לסין ולמקומות אחרים שבהם כוח העבודה זול. כבר אי אפשר להחזיר אותם, וגם אין בכך צורך. לא נוכל לשלם לפועלים אמריקאים את אותו שכר שמקבלים פועלים בסין, לכן צריך פשוט לעבור לתעשייה חדשה, רוחנית, אנושית. אנחנו לא צריכים לייצר חפצים, אלא בני אדם! הרי אין מחסור במזון או ביגוד, יש מהם די כדי לספק את כל הנחוץ לכל אדם בעולם. בעולם קיים ייצור עודף של מוצרי צריכה, כך שאין שום בעיה לספק לכולם, מה גם, שהמוצרים האלה כמעט ולא עולים שום דבר.

עלינו להבין, שהעולם זקוק רק כוח להצלחה, כוח עליון, כוח של חיבור, שיהפוך אותנו דומים לטבע. לכן אותם אנשים שיוכלו לעזור לאנושות על ידי חיבור ביניהם, להפוך להיות דומים לטבע, יהיו הכי נדרשים. בעתיד חינוך אינטגרלי יהיה מקצוע חדש שאותו אנשים יצטרכו ללמוד. ללימוד הזה נדרשות שנים וכולם צריכים ללמוד אותו, מיליונים ומיליארדים של בני אדם בעולם. זו תהיה עבודה חדשה לאותם אנשים שיוכלו ללמד בני אדם מהו איחוד. צריכים להיות מעורבים בתהליך כל כלי התקשורת, מפני שזוהי מערכת שלמה. אנשים ילמדו, והלימוד ייחשב כעבודה, עבודה רוחנית, עבודת הבורא, שתמורתה נקבל כל מה שנחוץ לנו. מדובר על 90% מכלל אוכלוסיית העולם שלא ימצאו עבודה בתעשייה. ואילו 10% הנותרים יעבדו בעבודה מכאנית לפי הצורך.

טראמפ מגלם את השינוי הזה, אם יאפשרו לו לבצע זאת. אבל זהו כבר סמל אופייני מאוד, מפני שהוא רוצה לקחת את השליטה מהמערכת הבנקאית, הפיננסית, ולהעביר אותה חזרה לתעשייה. התעשייה לא תהיה כפי שהיא מניחה, שנתחיל שוב לייצר מכוניות באמריקה ונחדש שם את התעשייה הכבדה והקלה. זה לא יצליח, אבל תיוולד תעשייה חדשה: ייצור של אדם.

זו המגמה החדשה של העולם. כמו כן, זו המגמה שקובעת את המצב שנוצר באירופה, האיחוד האירופי יתפורר. כולם צועקים שאירופה בוגדת בחיבור אינטגרלי, אבל האיחוד האירופי מעולם לא היה איחוד ובוודאי שלא אינטגרלי. זו הייתה ברית של בנקים, כדי להוציא מכולם כמה שיותר כסף ולשלוט בכולם. ולכן, אם האיחוד הזה יתפרק זה יהיה רק לטובה. לא צריך לקשור את הפירוק הזה עם ההתפוררות של אירופה. באירופה לא היה שום איחוד, לכן אין על מה להצטער. לאחר שהאיחוד האירופי יתפרק, שבזה אין כל ספק, כבר אפשר יהיה לדבר על איחוד אמיתי. הרי ברור, שהבשיל צורך דחוף לאיחוד. בשלב כלשהו אפשר יהיה לדבר על איחוד וחיבור של אירופה בצורה אחרת, אבל זה כבר דורש חינוך אינטגרלי.

מתוך שיחה על המצב הנוכחי בעולם, 18.11.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest