דף הבית / המשבר ופתרונו / נסיעה במרצדס לסוף העולם 

נסיעה במרצדס לסוף העולם 

הערה: ברן פרן האמריקאי בנה במשך ארבע שנים ובאמצעות כמה מיליוני דולרים "וילה על גלגלים", שלפי טענתו תציל את האדם מאפוקליפסה. הוא משוכנע שאפוקליפסה מתקרבת, ואת ה"וילה" בנה למען בִּיתו בת הארבע. על בסיס של מכונית מרצדס הוא בנה מכונית ענקית שתוכל לנסוע בכל כביש.

למעשה, האנושות עוסקת בהכנה ליום הדין, וקיימים פורומים שלמים העוסקים בסוף העולם, אך הם לא מנסים להבין כיצד ניתן לעצור או להימנע ממצב זה, אלא מחפשים שיטות איך להתקיים בתוכו.

תשובתי: לאן הממציא הזה מתכוון לנסוע? היכן יכול להיות טוב יותר אם תתרחש אפוקליפסה? לאדם קיים אינסטינקט חזק מאוד של הישרדות, כי הוא כמו חיה שבראש ובראשונה דואגת להישרדותה. הוא לא מבין שכבר שום דבר לא יהיה איתו, מפני שהוא עצמו לא יהיה.

שאלה: האם תתרחש אפוקליפסה?

תשובתי: לא, זה לא צריך לקרות. לפי התוכנית של הטבע, האנושות חייבת לעלות לדרגת ההתפתחות הבאה שהיא קיום מחוץ לגופים. בטבע יש שלוש רמות: דומם, צומח וחי. אנחנו שייכים לטבע החי, והדרגה הבאה נקראת "אדם". "אדם" זה לא קיום בעולם הגשמי שלנו, אלא בשדה של כוחות. העולם הגשמי יעלם ואנחנו נתקיים רק בעולם של כוחות.

בעולם הזה, אנחנו קיימים עם השׂכל והרֵגשות שלנו, אבל מקושרים זה לזה במערכת אחת יחידה שכל הזמן מתפתחת. בדיוק כפי שהתפתחנו בעולם הזה, כך נתפתח גם בעולם הבא ב–125 מדרגות, המאופיינות בהתקרבות בינינו, עד שנתאחד לאחד יחיד שלם, לאנושות אינטגרלית אחת יחידה. אנחנו חייבים לסיים את ההתפתחות הזאת.

בדרגת הקיום הבאה הזמן לא קיים, לכן אסור לדבר על זמן השגת ההתפתחות הזו בצורת המדידה הרגילה שלנו. חכמת הקבלה מתארת כיצד לעלות ב–125 המדרגות ומה יקרה איתנו.

שאלה: האם חכמת הקבלה אומרת בצורה חד משמעית שלא תהיה אפוקליפסה ושכל האנושות תעלה לדרגה אחרת?

תשובתי: כמו שאומרים, יהיה שלום, אבל לפני כן יהיה מאבק על השלום שלא ישאיר בעולם הזה אבן על אבן. לכן לפנינו בעיה אחרת, האם אנחנו נעבור לדרגה הבאה בטוב ומרצוננו, בכך שנבין שזה הכרחי ושעדיף להשיג את זה במעט דם, או שנצטרך לעבור את המדרגות הללו תחת השפעתם המאולצת של כוחות טבע גדולים וחסרי רחמים. חכמת הקבלה מתארת כיצד ניתן לעבור לשלב הבא בקלות ובשירה. שנצליח.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 19.1.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest