דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / נסחפים בזרם של האור

נסחפים בזרם של האור

המערכת בנויה בצורה כזאת, שאם האדם מחפש את משמעות החיים, הוא תמיד מגלה את המורה שלו. אם עכשיו יתעורר איזה אדם בקצה העולם, ומתוך חיים מלאים בכל טוב גשמי הוא יתחיל לסבול ולאכול את עצמו מכך שהוא לא מוצא בהם כל טעם – אז אין ספק שהוא ימצא אותנו "במקרה" באינטרנט. או שהוא יטוס לאיזושהי מדינה אחרת ופתאום ימצא את הספר שלנו באיזושהי חנות.

זה חייב לקרות. הרי הכול הוא שדה של רצון. אין טעם להסתכל על בני האדם, על הספרים או על אי אילו חפצים גשמיים. כל אלה הם הביטויים של שדה האנרגיה שנמצא בתנועה לקראת השגת האיזון הפנימי.

אני לא דואג על אף אחד שמתגלה בו הנקודה שבלב, מפני שברגע שבו הוא יצטרך – הוא מייד ימצא את כל הנחוץ לו.

אני זוכר כיצד פעם ישבתי עם חבר שלי, שאיתו הייתי קורא בכל ערב ספרי קבלה. ניסינו ללמוד אותם בעצמנו, וכמובן שלא הבנו בהם כלום. ופתאום אני אומר לו: "בוא ניסע עכשיו לבני ברק ונמצא לעצמנו מורה". אני זוכר היטב את הרגע הזה, כיצד פתאום אני אומר את המשפט הזה, ורק לאחר מכן אני מתחיל לחשוב על מה שאמרתי.

כך זה קורה, בין רגע, ב"קליק" אחד, כשמגיעים לאיזשהו פוטנציאל פנימי חדש בתוך המטען הרוחני, ואתה נוגע במתח של השדה החדש. המטען שלך והשדה הזה מגיעים להתאמה כזאת, שאתה מתחיל לזרום ברמה אחרת של השדה הזה, של האור. והזרם הזה שוב מביא אותך למצב של איזון, אבל כבר במדרגה חדשה. ומבחינה פיזית, מצב האיזון החדש הזה מתבטא בכך שאתה מגיע למורה – למקום שבו אתה יכול לקבל את המילוי.

המקובל מסתכל על זה ורואה את כל מה שמתרחש בפנים, כאילו הוא צופה על מסך המחשב מצידו השני, מבפנים.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לתלמוד עשר הספירות", 19.12.2011

ידיעות קודמות בנושא:
נמשכים לנקודת האיזון
התשובה לכל שאלותיי
בשׂדה הרצון הרוחני

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest