דף הבית / המשבר ופתרונו / נמצאה תרופה למחלת הסרטן

נמצאה תרופה למחלת הסרטן

הערה: מדענים מצאו את "עקב האכילס" של מחלת הסרטן. הם גילו כיצד להילחם במחלה בעזרת מערכת חיסון שמזהה ומשמידה את הגידול הסרטני.

תשובתי: סרטן הוא מערכת תאים שיצאה מכלל שליטה. באופן עקרוני, כל התאים שלנו יכולים להפוך להיות סרטניים. בתפקוד נכון ומאוזן, כל תא הוא גם בולע וגם נותן, הוא בולע כל מה שדרוש לתפקוד עצמי, אבל הוא מתפקד רק כדי להחזיק ולתמוך בכל מערכת הגוף. התפקיד העיקרי של התא הוא לעבוד לטובת אחרים, ולעצמו הוא מקבל רק מה שהוא צריך לצורך הקיום שלו למען אחרים. כך פועלות כל המערכות בטבע, מלבד האדם.

מערכת תאים שמתחילה לטרוף הכול למען עצמה מבלי לתת כלום לאחרים היא הסיבה להיווצרות גידול סרטני. לכן, ברגע שאנחנו מתחילים לחשוב רק על עצמנו, אז המערכת שלנו, בהדרגה מתחילה להתרשם מהמחשבות והרצונות שלנו, ואנחנו בולעים הכול לעצמנו, וכך האנושות מהווה גידול סרטני בגופו של כדור הארץ.

כוכב הלכת שלנו הוא נפלא, אבל אנחנו רואים מה קורה בדרגות הדומם, הצומח והחי, כולם טורפים את כולם, והכול נובע מהדרגה האנושית. גם בתורה נאמר שמרגע שאדם חטא, כולם החלו לטרוף זה את זה, ולפני כן הכול התקיים בהרמוניה. מאז חטאו של אדם, החל להתפשט הגידול הסרטני ובסופו של דבר הגענו למצב שבו האנושות טורפת את עצמה.

שאלה: אם נתבסס על ההסבר הזה, האם אפשר למצוא תרופה לסרטן?

תשובתי: בוודאי, אבל לא בדרגה שבה אנחנו קיימים. כל בעיה נפתרת בדרגה  גבוהה יותר מהדרגה שבה נמצאת הבעיה עצמה, אז  יורד אות מהדרגה הגבוהה, הוראה לדרגה התחתונה יותר.

עלינו לפתור את הבעיה ביחס שלנו אחד כלפי השני. ברגע שהיחסים בין בני האדם יהיו הדדיים, טובים, אנושיים ואנחנו נתקשר למערכת אחת טובה, אז כל המערכות שנמצאות בדרגה נמוכה יותר, הלב והשׂכל שלנו יחזרו לנורמה, וכל מה שקיים על פני כדור הארץ ירגע. ואז יתקיים "וגר זאב עם כבש ונמר עם גדי ירבץ ועגל וכפיר ומריא יחדו ונער קטן נהג בם", והכול יתקיים בהרמוניה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 9.3.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest