נכונות מספר אחת

שאלה: מדוע אצל האדם מופיע הרצון להיות דומה לבורא?

תשובתי: זו נקראת התקרבות הדרגתית להתייצבות מול "הר סיני", כאשר אני הכנתי את עצמי לכך, שבתוכי נוצרת מערכת ערכים חדשה, כאשר תכונת ההשפעה הופכת להיות עבורי לדבר בעל ערך הגבוה ביותר, הדבר החשוב ביותר, ועל אף שאין לי לזה שום תנאים מוקדמים, אני מוכן לוותר ולהיפרד מהכול למענה.

הרצון הזה חודר דרך ה"נקודה שבלב", שקיימת מלכתחילה בכל אדם. אבל אם היא עדיין נמצאת בתרדמה, אבודה בתוך עמקי האגו שלו, אז אין מה לעשות. צריך להוציא אותה על ידי השפעה הדרגתית עם הסביבה המתאימה, שתעורר אותה על ידי כל מיני השפעות ופעולות אגואיסטיות, שנתפסות בצורה נכונה על ידי האדם, ושהוא ירגיש שכדאי לו לעשות את זה, משום שהסביבה מאשרת את זה.

כלומר, אנחנו שוטפים ומנקים את השכבות האלה, כדי להגיע ל"נקודה שבלב" וכאשר היא מתחילה לצאת קדימה, אז האדם מוכן לתת הכול כדי לממשה.

מפני שהשאלות במימד הרוחני כבר אינן יכולות למצוא תשובה. זוהי תוצאה מהמדרגות הקודמות של השפעת האור עליו.

על כל השאלות של האגו שלו, האדם נותן תשובה אחת: "מפני שזה מה שאני רוצה!". כי אין יותר במה לענות לאגו, הוא לא יוכל להצדיק מנקודת מבטו את המעשה הבלתי מתקבל על הדעת הזה.

אבל צריך לגשת לזה בהדרגה. לכן אנחנו צריכים להבין, שההפצה שלנו של השיטה הזאת בעולם צריכה להיעשות באותה המידה שבה העולם מסכים ומוכן לשמוע, ומצד שני, המשבר הכללי פועל כך, שהאנשים כבר יכולים לשמוע את זה.

מתוך התוכנית "סודות הספר הנצחי", 18.02.2013

ידיעות קודמות בנושא:
לחתוך בהחלטיות את כל הסבכים
עלייה לא קלה
לכבס את ה"שמלות" שלנו ב"אור החסדים"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest