דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ניתוח על עצמי תחת הרדמה מקומית

ניתוח על עצמי תחת הרדמה מקומית

שאלה: איך מתקדמים למצב של "חפץ חסד"?

תשובתי: אפשר להתקדם רק על ידי המאור המחזיר למוטב, בכך שמבצעים בקפדנות את אותם המעשים שהמקובלים מייעצים לנו לעשות. כאן נדרשת עבודה מאוד קפדנית, יחסית פשוטה, עקבית, שאותה חייבים לבצע פעם אחר פעם, ובינתיים האור משפיע עליך ומביא אותך לתוצאה.

אבל את העבודה הקפדנית הזאת אתה עושה על הרצון לקבל שלך, על הבשר שלך. אתה ממש חותך אותו, דוקר אותו, וממשיך בקפדנות את אותן הפעולות. וכל פעם אתה מושך אליך הארה חדשה, ואז "פרוטה ופרוטה מצטרפת לחשבון גדול".

שאלה: אני צריך להשקיע בפעולות שלי איזו שהיא דרישה, תפילה מיוחדת?

תשובתי: הדרישה שלך צריכה להיות: לא לדרוש כלום חוץ מהשפעה. וגם התפילה הזאת היא תוצאה מהשפעת "האור המקיף". אנחנו חייבים לעבור את תהליך ההתנתקות מהאגו שלנו, והוא מאוד כואב. וכדי להפוך את הכאב הזה לא לבלתי נסבל כל כך, זה מחולק לצעדים קטנים מאוד בהתאם ליכולת של האדם לסבול.

אם אתה רוצה לזרז את התהליך הזה, אז לשֵם כך ניתנה לך קבוצה. תנסה להתחלק איתה בתהליך ההתנתקות הזאת. כאן קיים פטנט מיוחד, הזדמנות נפלאה, שמאפשרת לנו לעשות זאת – ה"קליפה" עוזרת (הכוחות האגואיסטיים).

אנחנו מהווים גוף אחד, בשר כללי, רק חתוכים להרבה חתיכות קטנות. אם היית עכשיו מרגיש איך שחותכים אותך להרבה חתיכות בבשר החי, אז לא היית מצליח להחזיק מעמד בהרגשה כזאת. רק תתאר לעצמך, שמתחילים לחתוך ממך לאט לאט חתיכה אחר חתיכה. אי אפשר בכלל לסבול את זה.

כדי שלא תרגיש את הכאב הזה, נתנו לך חוסר הרגשת הקשר עם כולם. ובמקרה כזה, אתה יכול לעבור את כל הפעולות האלה. ה"קליפה" האגואיסטית הזאת שמפרידה אותנו זה מזה עוזרת לנו לעבור ביתר קלות את המצבים האלו. כלומר שני החלקים האלו: גם ה"קליפה" וגם ה"קדושה", פועלים לכיוון של אותה המטרה.

ה"קליפה" עובדת ממש בצורה ההפוכה. אם לא היא, אז לא היינו יכולים לסבול. היא מפריעה לנו להשיג את המצב הטוב, מפני שהוא מושג בחיבור לאחד שלם, באיחוד. אבל מצד שני, היא עוזרת לנו להתגבר על הרע, מפני שמחלקת אותו להרבה חלקים. אני לא מרגיש רע, אסונות, שמתרחשים עם מישהו באיזה מקום אחר בעולם. אם הייתי מרגיש עכשיו את כל הייסורים של העולם, אז האם הייתי מסוגל לסבול אותם? לכן נאמר, ש"הקליפה שומרת על הפרי".

מתוך ההכנה לשיעור, 02.03.2014

ידיעות קודמות בנושא:
מגנטיות של השפעה
לעצב מבשר ודם מבנה רוחני
ניתוח ללא הרדמה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest