דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הכנה / נותרו שבועיים להכנה!

נותרו שבועיים להכנה!

אי אפשר להשיג שום דבר ללא יגיעה. עד שלא נסיים את העבודה שלנו, לא נגמור לעצב את הכלי שלנו, לא נוכל לגלות את המצב הסופי. המצבים שלנו מתוכננים מלמעלה, לכן המקובלים היו מסוגלים להגיד מראש מתי בערך זה יקרה לנו.

הם ביקשו מאיתנו לבצע פעולות "בזמן תאוצה", כמו שביקש בעל הסולם בשנות ה- 20 של המאה הקודמת. אך לא רצו להקשיב לו ולכן הלכו בדרך ייסורים, עברו את השואה של היהדות העולמית וכל הבעיות, המלחמות שליוו את הקמתה של מדינת ישראל. תארו לעצמכם כמה סבל וייסורים היינו יכולים למנוע אם היינו אז מקשיבים להזהרותיו, היינו מתחילים לבנות את מדינת ישראל 30-40 שנה יותר מוקדם, היינו נמנעים מהשואה ומכל השלכותיה, היינו בונים את המדינה לפי אותם העקרונות המתוארים במאמרו של בעל הסולם, "הדור האחרון".

עלינו לבצע את זה היום, כבר לאחר שהלכנו בדרך ייסורים ובדרך ההתפתחות הטבעית. זוהי דוגמה מאוד מוחשית למה שיכולנו לעשות, ואיך, בסופו של דבר, עברנו את המצב הזה בתוך המשבר, הקשיים, השואה, הייסורים הנוראיים, על מנת להגיע למצב שבו אנחנו נמצאים היום. זה נקרא זלזול בהכנה!

היום שוב נותנים לנו הזדמנות לאחר גילוי חכמת הקבלה והיווסדה של קבוצת המקובלים העולמית וגילוי השיטה. שוב אנחנו נמצאים במצב המתוכנן מלמעלה שיש לו לוח זמנים מוכן. לפיו המצב יתפתח בצורה טבעית ("בעיתו"), או שאנחנו בכל משבצת של לוח הזמנים הזה, בכל שלב, בכל מדרגה שעליה אנחנו חייבים לעלות עכשיו, פועלים בעזרתו של האור ("אחישנה"). ואם לא, אז את אותה המדרגה נצטרך לעבור בדרך ייסורים. וכל זה תלוי רק בהכנה שלנו.

לכן חייבים להתייחס לכך בשיא הרצינות לפני הכנס הכל-כך גדול שיתקיים בסנט פטרבורג בעוד כשבועיים, ביולי 2013. אנחנו מסוגלים להתכונן אליו בצורה מאוד יעילה. כבר יש לנו דוגמאות של אותם המצבים שאליהם אנחנו חייבים להגיע, יש ניסיון של הפעולות הגשמיות שאליהן עכשיו צריכים להוסיף רק את הכוונה – בשביל מה אנו עושים את כל זה, מה רוצים להשיג? זה מה שאנחנו חייבים לברר.

יש לנו עוד מספיק זמן, נשארו עוד שבועיים, ואנחנו חייבים לבצע יגיעה. הרי המצב שלנו תלוי בזה – האם נלך בדרך ייסורים או בדרך האור. וחוץ מזה צריך סוף סוף לעבור מחשבונות עם עצמנו, מהייסורים, התענוגים שלנו, למחשבות על הבורא, ולחשב ביחס אליו האם אנחנו עושים לו נחת רוח או שזה לא מדאיג אותנו.

אני מקווה שכל אחד ישאל את עצמו איך הוא משתתף בהכנה. לגמרי לא חשוב איפה הוא נמצא פיזית בזמן הכנס. העיקר, איך הוא יכין את עצמו לכך שיתחבר עם כולם באחדות הכללית, ללא שום הבדלים ומרחקים ושיבודד את עצמו מכל השפעה חיצונית. בהתאם לכך הוא יזכה להתקדמות ואפילו לגילוי.

מתוך השיחה על הכנה לכנס, 26.06.2013

ידיעות קודמות בנושא:
שבת מעין עולם הבא
ניקוי צינורות בשביל "האור המקיף"
לפני, לפני, לפני!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest