דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / נולדתם בזמן נהדר!

נולדתם בזמן נהדר!

laitman_2009-02_3475_70.jpg

אם לשפוט על פי האנשים הצעירים שמגיעים היום ללמוד, לא נראה לי שהם יצטרכו לעבור את הדרך הקשה והארוכה שעברו מקובלי העבר. מי שמתחיל היום את התיקון הרוחני, יעבור אותו בקלות רבה יותר. הם מוכנים לכך. הרי כבר הכנו עבורם את העולם!

מה למשל יודע תינוק? אבל ההורים מכינים צעצועים עבורו, אוכל וכל מה שנחוץ לו. ומה היה לתינוק שנולד בג'ונגל פראי? אלה היו התנאים הקשים שבהם הוא גדל. ואילו היום, בגיל 15-10 שנים ילד כבר יודע להתמודד עם פלאפונים ומחשבים הרבה יותר טוב מאדם מבוגר – הוא כבר מתמצא טוב מאוד בעולם הזה. ואני, שיצרתי עבורם את המכשירים הללו, יודע להשתמש בהם פחות טוב מהם.

למה? מפני שהם נולדו לתוך זה! גם אם הם לא יצרו בעצמם דבר. מאיפה הם יודעים הכול? אם אני יצרתי את זה, אז אני צריך לדעת להשתמש בכל זה יותר? לא נכון! יש להם הכנה פנימית עקב הקשר בין כל הנשמות ולכן בתת ההכרה הם כבר מבינים ומרגישים את כל זה. הכול כל כך פשוט וברור להם, ולכן אין לנו מה ללמד אותם! לכן הדור הצעיר לא יזדקק להכנה ארוכה כדי להיכנס לרוחניות.

One comment

  1. נסים חביבה

    הרב לייטמן שלום

    אני צופה בכם מזה כשנה וחצי שנתיים. ולומדת אתכם כמיטב יכולתי כמו כן אני עושה הפצה של חומרים שלכם.

    רוצה להודות לך ולפועלך.

    ומבקשת לדעת יש לי תקופות שאני מרגישה אבודה. והכל סגור בפניו ואז אני אומרת לעצמי טוב. זו תקופה של הסתרה ולפעמים

    האובדן עובר מהר ולפעמים לוקח לו זמן. אני תוהה איפה אני מעל המחסום מתחתיו ולפעמים אני תוהה מי אני בכלל. בכל מקרה ולמרות הקשיים אנ לא מתכוונת לשנות מדרכי ואמשיך ללמוד. ברוב המקרים אני רואה את המצב בצורה בהירה מאד ולפעמים לא. אז איפה אני במדרג ההתפתחות הקבלית. אם יש לך מה לומר לי אשמח. שנה נפלאה לכל עם ישראל . חביבה  

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest