דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מתעלים מעל למציאות הגשמית

מתעלים מעל למציאות הגשמית

שאלה: כל מי שלא הצליח להגיע פיזית לכנס משתדל להתחבר בצורה וירטואלית. כיצד עלינו לבדוק שאנחנו עושים את כל מה שאפשר כדי לתמוך בחברים בכנס ובכל העולם? כיצד להעביר את כנס המראה בצורה המועילה ביותר על מנת להעביר לכם את כוח ההשתוקקות המשותפת שלנו לגילוי הבורא?

תשובתי: כל אחד מאיתנו נמצא בנקודה השחורה שלו, בניתוק מהאחרים. זהו המצב של כל האנשים בעולם.

אם אנחנו רוצים להתחבר, אנחנו מרחיבים את הנקודה לעיגול ואז אנחנו יוצרים מעלינו כלי רוחני. שם לא קיימים הגופים, אלא רק הרצונות ורחשי הלב שלנו שמכוונים לאיחוד. ובהם אנחנו קיימים.

במצב כזה אין את העולם הזה – אנחנו כביכול תלויים באוויר, והמיקום הפיזי שלנו כבר אינו חשוב. אתה יכול להימצא בישראל או בריו דה-ז'נרו – אין שום הבדל. הרי למצב הרוחני אין שום קשר למרחקים הגשמיים. הזמן, התנועה והמקום מאבדים את ערכם. לדוגמא, כשאתה קורא את מאמרי "שמעתי" אתה יכול להרגיש את בעל הסולם או את הרב"ש שרשם אותם כפי ששמע ממנו. כשתראה את כתבי האר"י, אתה תרגיש אותו, וכשתקרא את ספר הזוהר, אתה תרגיש את קבוצת רבי שמעון. הזמן לא קיים ברוחניות. אתה יוצא מגבולות הנקודה השחורה שלך.

ולכן אנחנו צריכים להבין שוודאי שכל החברים שלנו בעולם הזה, שתופס רק נקודה אחת מכל המציאות, מסוגלים להתעלות מעל מצבם הנוכחי ולהתחבר זה לזה. אני מקווה שיגיע זמן שבו בכלל לא נצטרך להתאסף בביתן הגדול הזה.

אנחנו נעשה את זה בשביל העולם החיצוני, כדי למשוך עוד ועוד אנשים חדשים, אבל עבור עצמנו, הקואורדינאטות הפיזיות כבר לא יהיו חשובות, מכיוון שכל אחד מאיתנו יהיה מחובר עם הפלטפורמה הרוחנית, עם הכלי הרוחני. הוא יהיה יחד עם האחרים, מבלי להיות תלוי אפילו במצב הגוף הפיזי שלהם, האם הוא חי או מת.

לא הזמן, לא המקום ולא התנועה לא יגבילו אותנו. הם לא קיימים בכלי הרוחני. צריכים רק לעלות אליו, לעלות לדרגה הרוחנית הראשונה שלנו. זוהי המטרה של החיבור הנוכחי שלנו, שהוא בינתיים עדיין פיזי. הוא מיועד רק כדי שנעלה למעלה, ולכן אסור לנו להרגיש את הגופים, אלא עלינו להתעלות מעליהם.

מתוך שיעור ההכנה לכנס הערבות העולמי, 04.11.2011

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest