דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מתכוננים לכנס: מתקפת שאלות, חלק שני

מתכוננים לכנס: מתקפת שאלות, חלק שני

שאלה: מה לעשות אם בזמן הכנס אני מתחבר דרך האינטרנט ובסדנה אני יכול לשמוע רק את קבוצת המיקוד? כיצד עליי להתכלל באיחוד בדומה לאלו שהגיעו לכנס?

תשובתי: חברים שמעבירים את הסדנה מעבר למסך נמצאים יחד איתי. אני גם מחובר לקבוצת המיקוד, שומע רק את החברים האלה ובהתאם לכך אני נותן הוראות ומדבר. את האחרים אני לא שומע, כך שאתה נמצא באותו המצב שבו אני נמצא. וזה מספיק כדי להיות איתי. אם האדם יושב לבדו מול המסך בזמן הסדנה ובכל הכוח פותח את ליבו – הוא איתנו.

שאלה: כיצד הקבוצות בכל העולם צריכות להתכונן לכנס?

תשובתי: כמו שאנחנו. הרי המרחקים לא מבדילים בינינו. תכינו מזרונים ואוכל, תצטיידו בכל מה שנחוץ לכם כדי להיות כל הזמן איתנו, להיות כמונו. ואז ללא כל ספק, אתם תחוו את אותן ההרגשות, את אותם המילויים, את אותם המצבים.

שאלה: האם אנחנו צריכים שיהיה לנו תקנון בכנס הזה?

תשובתי: כן, אותו התקנון כמו בסדנאות, כמו בקבוצה. לפיו האדם מגיע לכנס רק כדי להתאחד. ומכאן מובן לנו מה צריך לעשות.

בזמן הכנס אף אחד לא יכול לעזוב לזמן מה, אף אחד לא עושה כלום מחוץ למסגרת הכללית. בקיצור כולם מגובשים. מי שהיה בצבא יותר קל לו – נשארו לו זיכרונות דומים.

כך או אחרת, האדם הולך בעקבות ההרגשה שלו, הכול הולך אחר הרגשת האיחוד שממנה אף אחד לא מתנתק. הרי ברגע שהאדם עוזב את ההרגשה הזאת, את הנחיצות בכך, את ההשתוקקות לכך – הוא נופל. ואז הוא זקוק לתקנון כדי לפעול בהתאם לסעיפים שלו. ובינתיים, הוא מחזיק באיחוד, התקנון רשום על ליבו.

זה נוגע לכל הקבוצות: אליהן יכולים להצטרף גם אלה שלא משתתפים בפעילות היומיומית שלנו, אך מרגישים נחיצות להשתתף. אולם ההשתתפות הזאת צריכה להיות מלאה. אי אפשר לבקר את החברים בזמן הכנס למספר שעות וזהו. אם האדם משתתף, אז מהתחלה עד הסוף ורק עם אישור הקבוצה, אם כוונותיו באמת רציניות.

הכנס שלנו הוא לא למתחילים, אלא לאלה שהולכים בדרך ומרגישים נחיצות להתאחד כדי להגיע לעולם הרוחני.

שאלה: כיצד לבחור בסביבה חזקה יותר לפני הכנס?

תשובתי: בשביל זה צריך להתלכד בצורה כמה שיותר חזקה. אני לא בורח מקבוצה אחת לאחרת, לא בוחר ביניהן, אני מברר את מושג ה"קבוצה" עצמו.

שאלה: לפני שבוע אמרת שמאמץ של אחוז אחד בזמן שיעור הבוקר, הוא בעל ערך גדול הרבה יותר מאשר מאמץ של עשרה אחוז בכנס. אז בשביל מה אנחנו צריכים את הכנס?

תשובתי: השיעור היומי קשור לקשיים גדולים יותר, כיוון שההרגל עובד נגדנו, אבל באמת על ידי פעולות רבות בשיעור הבוקר אנחנו יכולים לבצע הרבה יותר עבודה ולקבל הרבה יותר תוצאות מאשר בכנס. אם היינו משקיעים מספיק מאמצים בשיעור הבוקר, אם היינו רציניים וחושבים כל רגע כיצד להפיק ממנו תועלת, לא היה לנו צורך בכנסים. הם גם כך לא מפצים על הרבה. הרי כל שיעור בוקר זה – מעמד, מצב חשוב.

שאלה: מה צריכה להיות התוצאה מהכנס הזה? איזו תמונה סופית אתה רואה?

תשובתי: איחוד קבוע, שבו אנחנו פותחים את המימד העליון.

שאלה: כיצד בעזרת הכנס לכוון את עצמנו לבורא שמקיים את הכול כדי שזה יהפוך לנחלת כולם, לגישה הכללית של הקבוצה…

תשובתי: הכול מתברר באיחוד.

מתוך השיעור "שאלות על כנס גיבוש בצפון הארץ", 02.07.2012

ידיעות קודמות בנושא:
הרפתקה למבוגרים
מתכוננים לכנס : מתקפת שאלות, חלק 1
עצות לפני הכנס

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest