דף הבית / קבלה ומדע / מציאות מדומה / מתכון לתחיית המתים   

מתכון לתחיית המתים   

הערה: יש לי בשורה טובה, נמצא המתכון לתחיית המתים. חברת Humai שבלוס אנג'לס, מציעה לשתול במוחו של אדם מת, חיישן מיוחד שיכיל את כל המידע עליו: מנהגים, תכונות, אופי, טעמים, נטיות. הוצע להקפיא את מוחו של האדם יחד עם החיישן האלקטרוני, להמתין עד ליצירת גוף מלאכותי ולהעביר אליו את המוח המוקפא עם החיישן. לאחר מכן, מתוכנן להשתיל בגוף המלאכותי מולטי-חיישניים, שיחליפו את הרגשות והתחושות.

תשובתי: בזמננו קיימות טכנולוגיות שונות שמאפשרות לשפר ולהאריך את חיי האדם עד גיל 400-300, אולם מיד נשאלת השאלה, בשביל מה? תארו לעצמכם שהאדם יזדקן באיטיות, כי הוא יחיה נניח כל שנה כמו עשר שנים. אבל מה יהיה איתנו? מה נשיג בכך? האם נטוס לאן שהוא? למאדים, ונחזור. אין לכך שום משמעות.

שאלה: כלומר, האם אתה סבור שאין צורך בתחיית המתים?

תשובתי: יש משל שמספר על כמה חכמים, שחשבו והתווכחו במשך שנתיים מי מאושר יותר: אדם שנולד או אדם שלא נולד? והם הגיעו למסקנה ודאית, שטוב לו לאדם שלא נולד משנולד. אולם אם כבר נולד, אז שיחייה כמו שצריך, כך לפחות הוא מרוויח את "העולם הבא". אם נדבר ברצינות, אז ודאי שמי שלא נולד, מאושר יותר מזה שנולד. לכן אין במה לקנא בעולם שלנו, ואין שום משמעות להאריך את החיים. ואם מישהו רוצה להרוויח מהטכנולוגיות של העולם הזה, אז אין איסור על כך לאף אחד. בעתיד האדם יפתח הרבה חיישנים דומים,  וזה לא יהיה יותר מאשר לעג לחיים שלנו.

אני בטוח שאם נערוך משאל בקרב אנשים, רובם לא יסכימו עם הנושא של אריכות ימים, מפני שהחיים שלנו מלאים בייסורים ולא כדאי להתקיים למען זה. אם החיים היו מלאים בתענוגים, בגילויים, בהתפעלויות, והיית חי כמו ילד קטן שסופג בהתלהבות ובשמחה את הכול לתוכו, זה עניין אחר. אבל היום גם הילדים כבר לא חשים התלהבות ושמחה.

שאלה: איך אפשר לחיות, לקבל תענוג ולהיות מאושר?

תשובתי: זה אפשרי אך ורק תוך כדי זרימת אנרגיה מלאה בינינו, ואותה אנחנו משיגים בקשר בינינו. אם נהיה מחוברים זה עם זה, אז כל אנרגיית החיות של התענוג תזרום באופן בלתי פוסק מאחד לשני, וכל אחד מאיתנו ישיג הרגשה של קיום אין סופי. זה יוציא את האנושות לדרגה של הרגשת המצב הבא של הקיום, ואנחנו נעלה לעולם העליון. בהחלט אפשר להגיע לזה מבלי לשתול בגופינו חיישנים, כך נשיג את האושר הנסתר בחיים האלה, הוא נגיש לכל אחד מאיתנו. אז נראה שכדאי לחיות ולא נרגיש בכלל את המוות, מפני שפשוט ניכנס לקיום נצחי.

שיהיה לנו בהצלחה!

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 29.11.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest